Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ponad tydzień temu ktoś kupił u mnie dekorację za kwotę 3400zł
Próbowałam się skontaktować bo do realizacji potrzebuję kilku informacji
Klient nie odpowiadał ani na maile ani nie odbierał telefonu
Dziś wreszcie dodzwoniłam się do jego firmy (nr znalazłam w Internecie)odebrała jakąś kobieta pracująca tam i po wyjaśnieniu o co mi chodzi powiedziała że oddzwoni do mnie gdy porozmawia z szefem
Owszem oddzwoniła,powiedziała że szef nic nie zamawiał,że to jakaś pomyłka
Powiedziałam że nic się nie stało ale będę prosiła allegro o zwrot prowizji więc uprzedziłam bo nie każdy kupujący wie o co chodzi że przyjdzie mail z allegro z pytaniem czy transakcja przebiegła pomyślnie
Niestety allegro moja prośbę odrzuciło
Okazało się że Pan celowo zrobił tak duży zakup bym zaplaciła prowizję bo wystawilam mu negatywny komentarz
Prowizja to ponad 400zł
Co mam zrobić?
Myślę że allegro bezwarunkowo powinno zająć się tak nieuczciwym allergowiczem
Coraz lepiej się dzieje, a niby idziemy do "wyższej" cywilizacji.Możesz złożyć odwołanie ,myślę o decyzji Allegro.Chyba tu:https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
Jutro spróbuję to ogarnąć
Już pisałam do allegro ale proszą o jego rezygnację z zawartej transakcji...
Tylko że facet nie ma honoru za grosz, co się z ludźmi dzieje?😔
Dobrze mieć na Allegro po za kontem sprzedaży, osobne konto tylko do zakupów, wówczas po wystawieniu oceny "nie polecam" można uniknąć złośliwych odwetów.
@TATLOK złośliwy odwet to juz może prokurator ścigać
a szkodzenie firmy firmie i opisywany powyżej przypadek to już pewna sprawa cywilna
ale @zakardstyl każdy kij ma dwa końce - bo karma zawsze wraca
łapki świerzbiły by poczuć się jak w teleturnieju i wystawić negatywa?
w obecnej formie komentarze negatywne na allegro to publiczne nawoływanie do niekupowania u danego przedsiębiorcy - radzę sie zapoznać z przepisami zanim się zacznie publicznie szkodzić firmie
Nie wystawiam negatywów
Szanuję ludzi tu pracujących bo sama sprzedaję
Wiem że bywają trudni klienci ale bądźmy uczciwi-nieuczciwi sprzedający
Sama kupuję sprawdzając komentarze - niestety tym razem o tym zapomniałam ,a facet ma naprawdę dużo negatywów podobnych tematem do mojego
@zakardstyl Nie doczekasz uczciwych ludzi tu na AG są także "mąciciele". Tu nawet ci najbardziej "uczciwi" tu na AG nie piszą z swoich kont.
To chyba normalne, że jak ktoś jest bardzo niezadowolony z transakcji to odradza innym zakupy u danego sprzedawcy, czyli "publicznie nawołuje do niekupowania u danego przedsiębiorcy". Co w tym dziwnego? 🙂
I to mi się wydaje uczciwe. Po to są te komentarze. Oczywiście jestem zawsze za tym by próbować polubownie sprawę załatwiać ale nie zawsze się da.
@TATLOK to nic nie da. Ja tak mam. Konto prywatne od ponad 15 lat, firmowe od 9. Też już miałem przypadki, że mnie nieuczciwy sprzedawca odnalazł i celowo kupił przedmiot na moim firmowym aby wystawić negatywa, założyć dyskusję albo po prostu uprzykrzać życie. Przecież wystarczy wpisać nr telefonu w google albo adres i już od razu znajdzie. Możesz mieć i 10 kont prywatnych. Jedynie jeśli masz inny numer telefonu i adres przypisany to wtedy może nie być pewien czy to faktycznie Ty, bo w końcu kombinacji imion i nazwisk jest trochę w Polsce.
@konto zamknięte a to już zawzięta menda była, skoro tak dociekał, że też ludzie takie wredne bywają, na szczęście nie zdarza mi się ich spotykać w życiu. Telefon inny to oczywiste, nie wyobrażam sobię mieć ten sam numer prywatne i dla klientów, cenię swój wolny czas.
@zakardstyl cofną prędzej czy później tą naliczoną prowizję bo przecież do transakcji nie doszło, więc po tygodniu złożysz wniosek o jej zwrot i będzie git 😉
Teraz zalecam dodać go do CL - chociaż to i tak dużo nie da bo złośliwego zakupu może dokonać z dowolnego konta...
Dziękuję wszystkim za wsparcie i rady
Facet nie sądził że dojdę kim jest i w końcu podał nr zwrotu ale wysłał mi prośbę o wycofanie komentarza
No nie wiem.....😉
Pozdrawiam serdecznie