anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zemsta za negatywny komentarz

MAMY ROZWIĄZANIE!
zakardstyl
#9 Pomysłodawca#

Ponad tydzień  temu ktoś kupił u mnie dekorację za kwotę 3400zł

Próbowałam się skontaktować bo do realizacji potrzebuję kilku informacji 

Klient nie odpowiadał ani na maile ani nie odbierał telefonu 

Dziś wreszcie dodzwoniłam się do jego firmy (nr znalazłam w Internecie)odebrała jakąś kobieta pracująca tam i po wyjaśnieniu o co mi chodzi powiedziała że oddzwoni do mnie gdy porozmawia z szefem

Owszem oddzwoniła,powiedziała że szef nic nie zamawiał,że to jakaś pomyłka 

Powiedziałam że nic się nie stało ale będę prosiła allegro o zwrot prowizji więc uprzedziłam bo nie każdy kupujący wie o co chodzi że przyjdzie mail z allegro z pytaniem czy transakcja przebiegła pomyślnie 

Niestety allegro moja prośbę odrzuciło

Okazało się że Pan celowo zrobił tak duży zakup bym zaplaciła prowizję bo wystawilam mu negatywny komentarz 

Prowizja to ponad 400zł

Co mam zrobić? 

Myślę że allegro bezwarunkowo powinno zająć się tak nieuczciwym allergowiczem

 

 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
LEW433
#21 Demiurg#

Coraz lepiej się dzieje, a niby idziemy do "wyższej" cywilizacji.Możesz złożyć odwołanie ,myślę o decyzji Allegro.Chyba tu:https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym

oznacz moderatorów
zakardstyl
#9 Pomysłodawca#

Jutro spróbuję to ogarnąć 

Już  pisałam do allegro ale proszą o jego rezygnację z zawartej transakcji...

Tylko że facet nie ma honoru za grosz, co się z ludźmi dzieje?😔

oznacz moderatorów
TATLOK
#15 Entuzjasta#

Dobrze mieć na Allegro po za kontem sprzedaży, osobne konto tylko do zakupów, wówczas po wystawieniu oceny "nie polecam" można uniknąć złośliwych odwetów.

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

@TATLOK złośliwy odwet to juz może prokurator ścigać

a szkodzenie firmy firmie i opisywany powyżej przypadek to już pewna sprawa cywilna

 

ale @zakardstyl każdy kij  ma dwa końce - bo karma zawsze wraca

łapki świerzbiły by poczuć się jak w teleturnieju i wystawić negatywa?

w obecnej formie komentarze negatywne na allegro to publiczne nawoływanie do niekupowania u danego przedsiębiorcy - radzę sie zapoznać z przepisami zanim się zacznie publicznie szkodzić firmie

 

oznacz moderatorów
zakardstyl
#9 Pomysłodawca#

Nie wystawiam negatywów 

Szanuję ludzi tu pracujących bo sama sprzedaję 

Wiem że bywają trudni klienci ale bądźmy uczciwi-nieuczciwi sprzedający 

Sama kupuję sprawdzając komentarze - niestety tym razem o tym zapomniałam ,a facet ma naprawdę dużo negatywów podobnych tematem do mojego 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@zakardstyl Nie doczekasz uczciwych ludzi tu na AG są także "mąciciele". Tu nawet ci najbardziej "uczciwi" tu na AG nie piszą z swoich kont.

oznacz moderatorów
vonNogay
#16 Inspirator#

To chyba normalne, że jak ktoś jest bardzo niezadowolony z transakcji to odradza innym zakupy u danego sprzedawcy, czyli "publicznie nawołuje do niekupowania u danego przedsiębiorcy". Co w tym dziwnego? 🙂

oznacz moderatorów
zakardstyl
#9 Pomysłodawca#

I to mi się wydaje uczciwe. Po to są te komentarze. Oczywiście jestem zawsze za tym by próbować polubownie sprawę załatwiać ale nie zawsze się da.

 

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@TATLOK to nic nie da. Ja tak mam. Konto prywatne od ponad 15 lat, firmowe od 9. Też już miałem przypadki, że mnie nieuczciwy sprzedawca odnalazł i celowo kupił przedmiot na moim firmowym aby wystawić negatywa, założyć dyskusję albo po prostu uprzykrzać życie. Przecież wystarczy wpisać nr telefonu w google albo adres i już od razu znajdzie. Możesz mieć i 10 kont prywatnych. Jedynie jeśli masz inny numer telefonu i adres przypisany to wtedy może nie być pewien czy to faktycznie Ty, bo w końcu kombinacji imion i nazwisk jest trochę w Polsce.

oznacz moderatorów
TATLOK
#15 Entuzjasta#

@konto zamknięte  a to już zawzięta menda była, skoro tak dociekał, że też ludzie takie  wredne bywają, na szczęście nie zdarza mi się ich spotykać w życiu. Telefon inny to oczywiste, nie wyobrażam sobię mieć ten sam numer prywatne i dla klientów, cenię swój wolny czas.

oznacz moderatorów
PawHaft
#12 Orędownik#

@zakardstyl cofną prędzej czy później tą naliczoną prowizję bo przecież do transakcji nie doszło, więc po tygodniu złożysz wniosek o jej zwrot i będzie git 😉

Teraz zalecam dodać go do CL - chociaż to i tak dużo nie da bo złośliwego zakupu może dokonać z dowolnego konta...

oznacz moderatorów
zakardstyl
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję wszystkim za wsparcie i rady

Facet nie sądził że dojdę kim jest i w końcu  podał nr zwrotu  ale wysłał  mi prośbę  o wycofanie  komentarza 

No nie wiem.....😉

Pozdrawiam serdecznie 

oznacz moderatorów