anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zespol allegro nie jest w stanie rozwiazac problemu.

wojfa2m
#8 Zapaleniec#

Witam wszystkich,

     Pomimo moich zgloszen i rozmow z okolo 20-30 konsultantami moj problem zwiazany ze sprzedaza niedoreczonego przedmiotu nadal nie zostal rozwiazany. Czy ktos z leaderow zespolowych allegro bedzie w stanie profesjonalnie pomoc?

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

wojfa2m
#8 Zapaleniec#

@kostas11: w allegro lokalnie nie ma takiej opcji przykro mi. Pozatym nie wierzysz w pracownikow allegro ?😂 jakby to bylo takie latwe to by mi powiedzieli😂😂

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@wojfa2m 👏👏👏👏👏👏 ciężko napisać wszystko w jednym poście, nie dziwię się że 20 konsultantów nie może dojść z Tobą do porozumienia 😄

Allegro lokalnie nie ma opcji zwrotów, sprzedałeś, zarobiłeś, odłóż na półkę i czekaj na kontakt kupującego, rozumiem że sprzedaż też prywatna  ?

Tu też nie otrzymasz zwrotu opłaty transakcyjnej bo jest bezzwrotna 😞

https://allegro.pl/regulamin/zalacznik/4

  1. d. opłaty za obsługę Transakcji przez Allegro.pl na Allegro Lokalnie w ramach Ogłoszeń z opcją „Kup Teraz” oraz Ogłoszeń z licytacją oraz opłaty za publikację Ogłoszenia w podkategoriach Samochody, Motocykle i Quady, Maszyny, Przyczepy i Naczepy oraz Inne Pojazdy i Łodzie, w ramach kategorii „Motoryzacja” na Allegro Lokalnie.

  1. Opłaty, o których mowa w podpunktach a, b i d punktu powyższego, nie podlegają zwrotowi. Wyjątkiem są sytuacje opisane w Części II, punkt 2 niniejszego Załącznika.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

wojfa2m
#8 Zapaleniec#

@kostas11: pal licho juz ta prowizje ale niech w koncu ktos zakonczy temat i anuluje ta transakcje. Z moich dalszych rozmow wyglada na to ze oni tego nie rowiaza. Wiec ten watek mozna konczyc bo to i tak nic nie da.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@wojfa2m Konsultowałam Twoje zgłoszenie z zespołem prowadzącym sprawę, ale na ten moment nie ma innej możliwości poza oczekiwaniem na kontakt Kupującego lub kolejne transakcje na Twoim koncie, które doładują saldo do wykonania zwrotu. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

wojfa2m
#8 Zapaleniec#

@_HolaOla_jest 3 opcja poniewaz jest to nadal granie na czas, opcja jest opieka tej sprawy przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@wojfa2m  no i co zglosisz temu UOKiKowi ???

Ze konsument kupił i zapłacił lecz nie odebrał ??? Gdzie tu naruszenie jakichkolwiek zasad lub przepisów ?

Ani to wina Twoja, ani Allegro.

Strona zawartej umowy jesteś Ty. Mozesz zrobić jak nakazuje rozsądek : czekac na decyzje kupującego lub też wykazać sie nadgorliwościa i Go poszukiwać.

Są różne sposoby: detektywi , policja, wyjazd osobisty pod adres kupującego  🙂

Oczywiście żartuję lecz moim zdaniem sam sobie robisz problem tam gdzie go nie ma.  Super że chcesz zwrócić wpłate za nieodebrana przesyłke lecz czasem coś jest od nas zupelnie niezależne. W najgorszym przypadku zostanie Ci i towar i pieniądze kupującego. 

oznacz moderatorów

wojfa2m
#8 Zapaleniec#

@_Likos_ Twoja nadgorliwość w temacie jest też dosc ciekawa mam wrażenie jakbys pracowal dla allegro? Oczywiście że to zgłoszę ponieważ nie mają wypracowanego scenariusza na takie sytuacje a jest to jeden z podstawowych problemów który może się wydarzyć. 

oznacz moderatorów