Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich,
Pomimo moich zgloszen i rozmow z okolo 20-30 konsultantami moj problem zwiazany ze sprzedaza niedoreczonego przedmiotu nadal nie zostal rozwiazany. Czy ktos z leaderow zespolowych allegro bedzie w stanie profesjonalnie pomoc?
@kostas11: w allegro lokalnie nie ma takiej opcji przykro mi. Pozatym nie wierzysz w pracownikow allegro ?😂 jakby to bylo takie latwe to by mi powiedzieli😂😂
@wojfa2m 👏👏👏👏👏👏 ciężko napisać wszystko w jednym poście, nie dziwię się że 20 konsultantów nie może dojść z Tobą do porozumienia 😄
Allegro lokalnie nie ma opcji zwrotów, sprzedałeś, zarobiłeś, odłóż na półkę i czekaj na kontakt kupującego, rozumiem że sprzedaż też prywatna ?
Tu też nie otrzymasz zwrotu opłaty transakcyjnej bo jest bezzwrotna 😞
https://allegro.pl/regulamin/zalacznik/4
d. opłaty za obsługę Transakcji przez Allegro.pl na Allegro Lokalnie w ramach Ogłoszeń z opcją „Kup Teraz” oraz Ogłoszeń z licytacją oraz opłaty za publikację Ogłoszenia w podkategoriach Samochody, Motocykle i Quady, Maszyny, Przyczepy i Naczepy oraz Inne Pojazdy i Łodzie, w ramach kategorii „Motoryzacja” na Allegro Lokalnie.
Opłaty, o których mowa w podpunktach a, b i d punktu powyższego, nie podlegają zwrotowi. Wyjątkiem są sytuacje opisane w Części II, punkt 2 niniejszego Załącznika.
@kostas11: pal licho juz ta prowizje ale niech w koncu ktos zakonczy temat i anuluje ta transakcje. Z moich dalszych rozmow wyglada na to ze oni tego nie rowiaza. Wiec ten watek mozna konczyc bo to i tak nic nie da.
@wojfa2m Konsultowałam Twoje zgłoszenie z zespołem prowadzącym sprawę, ale na ten moment nie ma innej możliwości poza oczekiwaniem na kontakt Kupującego lub kolejne transakcje na Twoim koncie, które doładują saldo do wykonania zwrotu.
@_HolaOla_jest 3 opcja poniewaz jest to nadal granie na czas, opcja jest opieka tej sprawy przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
@wojfa2m no i co zglosisz temu UOKiKowi ???
Ze konsument kupił i zapłacił lecz nie odebrał ??? Gdzie tu naruszenie jakichkolwiek zasad lub przepisów ?
Ani to wina Twoja, ani Allegro.
Strona zawartej umowy jesteś Ty. Mozesz zrobić jak nakazuje rozsądek : czekac na decyzje kupującego lub też wykazać sie nadgorliwościa i Go poszukiwać.
Są różne sposoby: detektywi , policja, wyjazd osobisty pod adres kupującego 🙂
Oczywiście żartuję lecz moim zdaniem sam sobie robisz problem tam gdzie go nie ma. Super że chcesz zwrócić wpłate za nieodebrana przesyłke lecz czasem coś jest od nas zupelnie niezależne. W najgorszym przypadku zostanie Ci i towar i pieniądze kupującego.
@_Likos_ Twoja nadgorliwość w temacie jest też dosc ciekawa mam wrażenie jakbys pracowal dla allegro? Oczywiście że to zgłoszę ponieważ nie mają wypracowanego scenariusza na takie sytuacje a jest to jeden z podstawowych problemów który może się wydarzyć.