Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w temacie @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@sl-aw-ek podaj proszę ID produktu przy którym ten problem się pojawia.
@la_nika identyfikator przesłany na adres spolecznosc@allegro.pl
@sl-aw-ek ok, dziękuję, otrzymałam, wiadomość e-mail i działam w tej sprawie.
@sl-aw-ek wracam z informacją, przepraszam, że czekałeś.
Jesteśmy świadomi tego problemu i dział techniczny pracuje nad jego rozwiązaniem, wkrótce formularz zgłaszania błędów w produkcie powinien działać już zgodnie z warunkami dotyczącymi wymagań w danych kategoriach. Gdy tylko otrzymam informacje, że problem został rozwiązany, dam znać!
@la_nika 🤣 ten problem występuje odkąd pamiętam, nigdy nie dało się zgłosić błędu w produkcie bez kodu EAN - możesz powiedzieć jak teraz można zgłaszać błędy?
Otrzymam odpowiedź - tak samo jak na temat poniżej:
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/wymagany-gtin/m-p/643459#M135856
@sl-aw-ek być może ten problem występuje odkąd pamiętasz, ale wkrótce zostanie rozwiązany. Skoro nie masz możliwości zgłoszenia błędu w produkcie, zrób to proszę za pomocą formularza albo tutaj na Gadane.