anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zgłoś oferty do Allegro Smart! Week

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

Sprzedajesz na Allegro? Zachęcamy Cię do wzięcia udziału w akcji promocyjnej Allegro Smart! Week

Dzisiaj, 14.09.2020 r., od godziny 15:00 czekamy na Twoje zgłoszenia.

900x300.jpg

Jak dodać ofertę do Allegro Smart! Week?

  • Przejdź do zakładki Moje oferty
  • Kliknij [Akcje] przy ofercie, którą chcesz zgłosić
  • Wybierz kampanię: Smart! Week 28.09 - 4.10 lub Smart! Week 28.09 - 4.10 - Lista.

Udział w kampanii to dla Ciebie szansa na wypromowanie własnych ofert i pozyskanie nowych klientów. O Allegro Smart! Week informujemy w mediach oraz na naszych stronach.

Wydarzenie będzie się odbywać w dniach 28.09-4.10. 2020 r. Przez tydzień klienci będą mogli kupować w tysiącach ofert z obniżoną ceną i darmową dostawą Allegro Smart!

Co konkretnie zyskasz?

Zakwalifikowanie do udziału w Allegro Smart! Week gwarantuje:

  • specjalne oznaczenie Smart! week na listach ofert i w samej ofercie,
  • możliwość prezentowania ofert w atrakcyjnych miejscach na stronach Allegro i stronach Strefy Okazji,
  • szansę na dotarcie do kupujących w mailingach informujących o akcji,
  • możliwość nałożenia limitu zakupu towaru na kupujących w ramach danej oferty.

Prócz tego, w zależności od wybranej kampanii, Smart! Week 28.09-4.10 lub Smart! Week 28.09-4.10 - Lista, uzyskasz zwrot części prowizji od sprzedaży oraz dodatkowej prowizji od sprzedaży w ofercie wyróżnionej i opcję Wyróżnienia. Za wszystkie oferty zgłoszone i zakwalifikowane do kampanii nie pobierzemy opłaty codziennej oraz dodatkowej prowizji od sprzedaży w Strefie Okazji. 

Szczegóły znajdziesz w tym artykule i Regulaminie Allegro Smart! Week.

Nie czekaj, dołącz do Allegro Smart! Week już teraz!

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
31 ODPOWIEDZI 31

Picccola
#1 Nowicjusz#

Witam 

Mam pytanie co do promocji smart week.Jaka kwota jest zwracana prowizij allegro bo pisze 10% to znaczy ze 100 % procent 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Picccola W regulaminie zamieściliśmy pomocną tabelę:

photo.jpg

Najistotniejesze jest, żebyś zwrócił uwagę na informację o średniej cenie sprzedaży w ofercie. Oraz, w przypadku kampanii Smart! Week 28.09-4.10 - Lista, że zwracana jest prowizja naliczona powyżej stawki określonej na przedmiotowej Liście Towarów.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

FutuStal-pl
#10 Popularyzator#

@nat_not Możemy prosić o odpowiedź w postach o problemy z funkcjonowaniem integracji z InPostem??

oznacz moderatorów

VELADOroof
#9 Pomysłodawca#

A może coś na temat awarii importu allegro>inPost ?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@VELADOroof @FutuStal-pl W tym wątku wyjaśniamy co się dzieje.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Rosinni_PL
#8 Zapaleniec#

Czytam czytam i wyczytać nie moge , czy prowizja jest standardowa ( jak przy zwykłej sprzedaży ) i czy wzięcie udziału wiąże sie z dodatkowymi kosztami ( jak przy wyróżnieniu ? ) 

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@Rosinni_PL 

1) Prowizja jest standardowa, ale otrzymujesz częściowy zwrot jak w tabelce, którą wyżej podesłała @nat_not 

2) Nie ma opłat dziennych, płacisz ewentualnie za promowanie w zależności od przyznanego rabatu, jak wyżej w tabelce

Jeśli dobrze widzę, jest taka sama zasada co przy akcji 0,5% prowizji.

Pobierają prowizję jak dotychczas, ale dostajesz tyle % zwrotu co w tabelce z listą towarów w kolumnie Prowizja.

Przykładowo, masz wypromowaną ofertę i ustalasz cenę jak w arkuszu.  Zwracają Ci z tego 100% - x% (gdzie x to procent prowizji w tabelce)

  • sprzedajesz przedmiot za 100zł i masz to wypromowane
  • prowizja w kategorii wynosi 10%
  • na liście towarów prowizja dla tego przedmiotu wynosi 0,5% (jeżeli ustalisz cenę jak w arkuszu)
  • po sprzedaży pobierają prowizję 10zł
  • spełniasz warunki zwrotu 100%, ale dostajesz 100% - prowizja według arkusza
  • z powrotem dostajesz 10zł - 0,5zł

Tak to przynajmniej wyglądało w poprzedniej akcji, w której brałem udział.

W poprzedniej akcji sprzedawałem przedmiot w sugerowanej przez nich cenie 71,64zł z prowizją 8% (5% + wyróżniona 3%).

Prowizja wyniosła mnie 5,74zł, z czego zwracali mi 5,38zł, czyli płaciłem 0,36zł prowizji od sprzedaży.

Jedyną opłatą tutaj byłoby promowanie, ale na szczęście miałem darmowy pakiet 😄

oznacz moderatorów

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

A co z ofertami wielowariantowymi gdzie opłata za wyróżnienie to 5,90 zł .

Jak będzie rozliczany zwrot? @nat_not . Rozumiem iż cały uzyskany rabat zostanie przeznaczony na opłaty za wyróżnienie?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@BURZYNSKID Kwotę, którą wyliczymy jako zwrot w postaci pakietu wyróżnień, podzielimy przez 19 zł. To jest benefit za udział w akcji i niezależnie od kategorii, w której wystawiasz ofertę, otrzymasz od nas wyróżnienia o wartości 19 zł.

W zależności od % udzielonego rabatu, otrzymasz zwrot w postaci wyróżnień lub zwrot środków na biling. 

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

sandacz40
#2 Obserwator#

Jaka jest dodatkowa opłata/prowizja za smartweek, czy oferta będzie później dostępna bez strefy okazji? czy nadal jest tak że to one-way, i póżniej oferta do zakończenia?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@sandacz40 Za wszystkie oferty zgłoszone i zakwalifikowane do kampanii nie pobierzemy opłaty codziennej oraz dodatkowej prowizji od sprzedaży w Strefie Okazji. Uzyskujesz również benefity, o których więcej dowiesz się z regulaminu. Po zakończeniu kampanii oferty nie kończą się automatycznie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@nat_not do kiedy jest czas na zgłoszenie?

Jak wygląda obniżka ceny? Załóżmy, że chcę wystawić 1 przedmiot i obniżyć jego cenę o 5% od dotychczasowej. Czy mam to sobie jakoś sam wyliczyć czy w momencie gdy będę chciał dodać ten produkt do tej akcji to Allegro samo podpowie już cenę? Ta obniżona cena zaczyna obowiązywać dopiero w czasie trwania tej promocji, tak? Nie wcześniej, w momencie zgłoszenia takiej aukcji do promocji?

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@konto zamknięte 

Allegro nie podpowie Ci ceny, zgłaszając ofertę do akcji masz tylko okienko z polem na wpisanie swojej ceny, musisz wyliczyć.

Cena, którą wpiszesz przy zgłoszeniu będzie obowiązywać tylko w czasie trwania akcji promocyjnej, ja już zgłosiłem swoje, zostały zaakceptowane i cena się nie zmieniła, luzik.

Jak wejdzie smart week, Twoja aktualna cena będzie przekreślona po wejściu w ofertę - nie pamiętam czy w wyszukiwarce widać przekreśloną cenę, w artykule nie piszą o tym. Ceny w ofercie nie zmieniasz, zgłosisz tylko ofertę do akcji z proponowaną przez Ciebie ceną, w czasie trwania akcji będzie ona widoczna, a po zakończeniu wróci do normy

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@konto zamknięte Oferty możecie zgłaszać do 03.10.2020 do godziny 23:59.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Drukant_reklama
#8 Zapaleniec#

Sprzedaję produkty poniżej 40 zł. Czy kampania obejmuje takie przedmioty? Co jeżeli klient dokona zakup poniżej 40 zł? Czy prowizja za wysyłkę będzie również zwracana?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Drukant_reklama  Tak, kampania obejmuje przedmioty z niższą ceną. Regulamin nie przewiduje zwrotu prowizji od kosztów wysyłki.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Drukant_reklama
#8 Zapaleniec#

To chyba regulamin jest niespójny z definicją prowizji w regulaminie głównym Allegro. W załączniku 4 regulaminu w części III. "Prowizje od sprzedaży" w punkcie 2. jest napisane "Wysokość prowizji zależy od ceny końcowej Towaru oraz kosztów dostawy jaką wybrał Kupujący". Jeżeli w regulaminie Allegro Smart! Week jest mowa o Zwrocie prowizji Allegro to dotyczy to całej prowizji również od wysyłki. Proszę o wskazanie w którym punkcie regulamin nie przewiduje zwrotu prowizji od kosztów wysyłki?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Drukant_reklama Skonsultowałam tę sprawę ponownie i otrzymałam informację, że rabaty naliczamy od kwoty, która pojawia się w historii rachunku. Z tego powodu w regulaminie kampanii nie ma rozdzielenia prowizji na tę od ceny przedmiotu i tę od wysyłki. Kwota jest traktowana całościowo, tak jak to opisałaś.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

PoltexBHP
#9 Pomysłodawca#

Proszę mi powiedzieć czy dobrze myślę 🙂 

Średnia cena sprzedaży produktu wynosi 71,08zł. Obniżam ją o minimalny poziom 5% czyli do kwoty 67,53zł. Normalna prowizja w tej kategorii to 10%, czyli na rzecz allegro pobierana jest kwota 6,75zł, natomiast dla mnie do zwrotu jest 10% z 6,75zł czyli 0,67zł?

oznacz moderatorów