Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Żadne dane nie były zmieniane. Do tej pory przelewy dochodziły.
Bank twierdzi, że żadnego przelewu nie odesłał.
Co się dzieje ?
@_HolaOla_ Wskaż proszę w regulaminie zapis, zgodnie z którym konieczna jest dodatkowa weryfikacja w sposób podany w artykule.
W niektórych przypadkach do umożliwienia wypłaty środków potrzebna będzie jeszcze dodatkowa weryfikacja w PayU. Jeśli zajdzie taka potrzeba, firma poprosi Cię wtedy o uzupełnienie dodatkowych danych (imienia, nazwiska, obywatelstwa, adresu zamieszkania, numeru PESEL lub daty urodzenia, jeżeli nie nadano numeru PESEL) oraz dostarczenia skanu dokumentu tożsamości. Mail wysyłany jest przez PayU z adresu service@payu.com. Aby bezpiecznie wysłać kopię dokumentu postępuj zgodnie z instrukcjami wysłanymi w mailu.
Zwróć też uwagę, że wcześniej informowaliście autora wątku, że to bank zwrócił przelew, a autor tu pisze, że bank żadnego przelewu z PayU nie otrzymał.
Tydzień temu było dobrze, a teraz niby co ? Jaki jest powód żądania kolejnego przelewu weryfikacyjnego ?
Jedyny powód jaki widzę to to, że kończę tu współpracę i zakończyłem wszystkie swoje aukcji. Za to robicie problemy z wypłatami. Problem wystąpił dosłownie na drugi dzień po zakończeniu przeze mnie aukcji.
Dziękuję za utwierdzenie mnie w decyzji, że współpraca z tym portalem mija się z celem. Niech to będzie przestrogą dla innych. Zanim okażecie chęć odejścia i zakończycie swoje aukcje - wypłaćcie swoje pieniądze z konta Allegro.
Nie potraficie wypłacić pieniędzy z Payu to niech ktoś zapieprza z buta na pocztę lub do banku i osobiście dokona wpłaty na moje konto ( dane macie na moim koncie Allegro ).
Co tu się **piiip**ziela ?
Kolejny raz pieniądze wróciły na Payu, a na kontakt mailowy nikt z Allegro nie raczy odpisać. Jak to się ma do karania sprzedawców za nieterminowe odpowiedzi, chociaż sami macie nas w dupie ?
@Mac20ek00 odwołam się do wczorajszej wiadomości od naszego pracownika:
"dziękuję za wiadomość.
Mam adnotację od PayU, że należy dosłać skan lub czytelne zdjęcie brakującego dowodu tożsamości."
Prześlij skan, aby otrzymać pieniądze.
Z jakiej okazji mam wam wysyłać zdjęcie dowodu ?
Nie mam zamiaru tego robić.
I dlaczego mam blokadę możliwości wypłaty ?
@Mac20ek00 Godzinę temu otrzymałeś wiadomość mailową od nas w sprawie odblokowania wypłat, więc proszę o odpowiedź na nią.
Dostaliście zdjęcie dowodu a możliwość wypłaty nadal zablokowana.
Czekam na konkretną odpowiedź co się dzieje i jak mam wypłacić pieniądze.
@Mac20ek00 nie widzę od Ciebie odpowiedzi w systemie na wiadomość:
"Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość.
Mam adnotację od PayU, że należy dosłać skan lub czytelne zdjęcie brakującego dowodu tożsamości."
Nie wiem w czym macie problem.
W związku z tym zleciłem zwrot pieniędzy kupującym i będę wnioskował o zwrot prowizji. Mam nadzieję, że to nie będzie problem i zarówno kupujący jak i ja odzyskamy pieniądze ?