anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmasakrowana przesyłka

musicman76
#12 Orędownik#

**piiip**i z DPD zmasakrowali mi przesyłkę, nowa gitara wyszła ode mnie jako piękna i pachnąca wróciła zmasakrowana połamana i nadajaca się tylko na śmietnik, co w takim przypadku mogę zrobić? Od razu mówię że była bardzo dobrze zapakowana w dwa kartony z wypełniaczami z etykietami nie rzucać.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

Client:44052296
#21 Demiurg#

Protokół szkody i reklamacja. Najlepiej przy kurierze spisać protokół jak widać uszkodzenie paczki

oznacz moderatorów

FUB_Step-Bud
#10 Popularyzator#

do mnie wczoraj klient pisze ze nie otrzymał paczki od 8 kwietnia.. , skontaktowałem się z DPD okazało się po długim czasie oczekiwania na odpowiedź ze paczka jest u nich w oddziale uszkodzona i czymś zalana i tak by tam leżała pewnie jeszcze z tydzień... już nie wspominam o tym jak wygląda rozmowa z pracownikami DPD...

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Przykra sprawa, pozostaje reklamacja.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Może te etykiety "nie rzucać" tak rozwścieczyły kurierów. Były w kolorze czerwonym? 

 

oznacz moderatorów

Sklep-RockBeat
#9 Pomysłodawca#

Dobrze się śmiać, jakbyś stracił 500zł tak byś się nie śmiał

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Pozostaje reklamacja na usługę i liczenie że coś zwrócą ale gwarancji nie ma. 

oznacz moderatorów

Sklep-RockBeat
#9 Pomysłodawca#

Sami zniszczyli, noi albo oddadzą kasę albo nie jak im się zechce jak mafia.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Nie śmieje się, taka strata to przykra rzecz, zupełnie jak stłuczka samochodowa, Ty wiesz ile tam papierów trzeba wypełnić i użerać się z ubezpieczycielem sprawcy, aby odzykać szkodę od ubezpieczyciela i to zawsze zaniżoną?

Według mnie gitara nie była dobrze zabezpieczona skoro została uszkodzona i taką samą linię obrony zapewne przyjmie przewoźnik, oby nie....

oznacz moderatorów

musicman76
#12 Orędownik#

Przy stłuczce samochodowej jest inaczej, to jest albo Twoja wina albo tego drugiego kierowcy i to się ustala, ale nie wina ubezpieczenia, a przy zniszczeniu przesyłki przez DPD, jest to wina DPD i to DPD ustala czy zwróci za Twój towar klienta który sami zniszczyli, i to jest najśmieszniejsze. Oczywiście jest to śmiech przez łzy wobec tych wszystkich beznadziejnych przepisów.

oznacz moderatorów