Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupująca zamawia na paczkomat, smart, podaje w danych stacjonarny numer telefonu. Menager paczek Inpost tego nie zaciąga, bo nie zgadza mu się ilość cyfr w numerze tel. Przesyłka nie figuruje w zestawieniu w MP Inpsot. Kupująca podaje numer telefonu kom w mailu i prosi o zmianę. ktoś wie jak to zmienić obecnie w zamówieniach, jest taka szansa ?? Zmienić w Menadżerze Paczek Inpost też się nie da, gdyż przesyłka zwyczajnie nie została zaimportowana z powodu błędnego numeru tel.
Jakieś sugestie, czy tylko anulowanie oferty przez kupującą i ponowny zakup ??
@_banmad_ jak wygenerowałeś paczkę - etykietę nie zmienisz 😞 można to zmienić zanim przygotujesz i opłacisz 😞
Jeśli nie poszła dalej powinna być jako do nadania i tam można zmienić w MP
Możesz podpowiedzieć gdzie, bo w Menadzerze Paczek Inpost tej przesyłki nie widać, tak jak napisałem system jej nie zaimportował.
@_banmad_ https://manager.paczkomaty.pl/allegro/import-auctions?uuid=7aa6b7aa-5a64-4ba3-8ee4-8ec053eeadaf&filt... i zmień na wygenerowane ? mi wchodziły tylko czekałem na podanie prawidłowego telefony
OK, dzięki za info. W tym przypadku się nie uda, ale dobrze wiedzieć na przyszłosc.