anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zmiana rejonizacji w Inpoście?

accadia
#13 Ambasador#

@InPost 
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Inpost zmienia rejonizację mojego miasta bez  żadnych wcześniejszych informacji. Byłem pod Piotrkowem Tryb - teraz całe moje miasto trafiło pod Częstochowe.

Kuriera nie ma, gdyż system Inpostu nie wyrobił z przenoszeniem danych pomiędzy oddziałami i żaden kurier nie dostał zlecenia na odbiór paczek (stałe zlecenie na podstawie umowy).

Kto za to odpowiada? Kto poniesie odpowiedzialność za spadek jakości sprzedaży oraz nerwy klientów, że paczki nie wyszły (ponad 100 przesyłek)?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

InPost
Ekspert InPost

@accadia 

W celu dokładniej weryfikacji opisanej sytuacji prosimy o bezpośredni kontakt na adres: pomoc@inpost.pl

Prosimy wówczas o podanie przykładowych numerów przesyłek, które nie zostały odebrane, numeru NIP - jeżeli zlecenia są stałe lub numeru zlecenia - jeżeli są tworzone każdorazowo, dokładnego adresu do odbioru przesyłek.

Po otrzymaniu wiadomości przystąpimy do weryfikacji zaistniałej sytuacji.

W imieniu firmy InPost przepraszamy za niedogodności.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wy sobie robicie co chcecie a sprzedajacy dostana odpowiednie komentarzy i po jakości.😡

oznacz moderatorów