Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@InPost
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Inpost zmienia rejonizację mojego miasta bez żadnych wcześniejszych informacji. Byłem pod Piotrkowem Tryb - teraz całe moje miasto trafiło pod Częstochowe.
Kuriera nie ma, gdyż system Inpostu nie wyrobił z przenoszeniem danych pomiędzy oddziałami i żaden kurier nie dostał zlecenia na odbiór paczek (stałe zlecenie na podstawie umowy).
Kto za to odpowiada? Kto poniesie odpowiedzialność za spadek jakości sprzedaży oraz nerwy klientów, że paczki nie wyszły (ponad 100 przesyłek)?
W celu dokładniej weryfikacji opisanej sytuacji prosimy o bezpośredni kontakt na adres: pomoc@inpost.pl
Prosimy wówczas o podanie przykładowych numerów przesyłek, które nie zostały odebrane, numeru NIP - jeżeli zlecenia są stałe lub numeru zlecenia - jeżeli są tworzone każdorazowo, dokładnego adresu do odbioru przesyłek.
Po otrzymaniu wiadomości przystąpimy do weryfikacji zaistniałej sytuacji.
W imieniu firmy InPost przepraszamy za niedogodności.
Wy sobie robicie co chcecie a sprzedajacy dostana odpowiednie komentarzy i po jakości.😡