Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
proszę o podpowiedz gdzie lezy problem. Wpisuję numer listu przewozowego , przesyłka jest wysłana, ale w historii - "drzewko" : w drodze, oczekuje na odbiór itd nie zmienia się status ani klient nie otrzymuje maili. ani klient nie widzi zmian ani ja. prośba o pomoc.dzięki
@bestsunpro Cześć. 🙂 Podaj mi proszę numer tego zamówienia.
ef168aa0-e9bf-11ec-9fcf-7be1fcbeebe1
przykładowe
@bestsunpro Już wyjaśniam 🙂 Kurier GLS to przewoźnik zintegrowany z Allegro. Od tych przewoźników automatycznie otrzymujemy numery i statusy przesyłek, więc nie musisz już ich uzupełniać. Wyświetlamy je Twoim klientom w zakładce Moje zakupy. Numer przesyłki wyświetlamy również Tobie w zakładce Zamówienia.
Polega to na tym, że na podstawie mejla, który przyporządkowywany jest kupującemu w każdej z transakcji w Allegro, przewoźnik automatycznie przekazuje nam numery przesyłek.
Wygląda na to, że niepoprawnie przekazujesz mejle. Przykładowy mail wygląda tak: ha6ch3bxoi+7sh3kzuw81@allegromail.pl. Uwaga: mejl musi być długi z plusikiem w środku i allegromail.pl na końcu.
Jeżeli podasz inny mejl albo za krótki adres, np. ha6ch3bxoi@allegromail.com (bez plusika!) to wtedy statusy nie przyjdą. Sprawdź proszę na wydrukowanej etykiecie lub PDFie, czy wprowadzasz długi adres mejlowy z plusem.
Adres mejlowy Allegro należy przekazywać w polu e-mail/Kontakt. Po stronie GLS pole e-mail jest łączone z polem kontakt na potrzeby prezentacji na etykiecie nadawczej. Częstym błędem jest podawanie mejla w polu “referencje”. Dodany w ten sposób email nie zostanie poprawnie rozpoznany. Spójrz proszę na przykłady poniżej.
Poprawnie dodany adres mejlowy allegro:
Źle dodany adres mejlowy allegro:
Mam nadzieję, że udało mi się wyjaśnić tę kwestię 🙂 W razie pytań koniecznie daj znać!
dzieki za pomoc. sprawdze i wróce z tematem 🙂