Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ serio co to ma na celu ??? problem dla sprzedawców, jak wyjedzie i nie ma dostępu do neta to będzie problem, tak bardzo Wam zależy na uwaleniu urlopów - przerw bo to do tego zmierza 😞
1 lutego zmienimy maksymalną długość przerwy na 30 dni. Potem automatycznie wznowimy Twoje oferty. Możesz w dowolnym momencie ponownie włączyć przerwę w ofertach, które wznowiliśmy.
@kostas11 Dziękuję za Twój feedback. Od 1 lutego skróciliśmy długość przerwy w ramach Przerwy w sprzedaży do 30 dni. Po tym czasie automatycznie wznowimy wstrzymane oferty. Tę zmianę wprowadziliśmy ze względu na to, że oferty obciążały nasze archiwum, dzięki zmianie oferty będą "wracały do obiegu".
Jeśli jako sprzedający będziesz chciał zatrzymać swoją sprzedaż na więcej niż 30 dni, będziesz mógł ponownie włączyć tę opcję w swoich ofertach od razu, gdy je wznowimy.
@ko_alka no oczywiście, np. leżąc w szpitalu po nieprzewidywanych komplikacjach pooperacyjnych...
brawo Wy
@ko_alka tak będąc w Afryce z Lwem będę szukał neta 😄 drugi minus nie można w aplikacji odpowiadać na dyskusje, widać że eliminujecie małe firmy a zostawiacie molochy tylko co z tego wyjdzie zobaczymy za kilka lat 😞