anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiany w narzędziu Wysyłam z Allegro

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

Wysyłam z Allegro to bezpłatne narzędzie nadawcze umożliwiające nadawanie przesyłek od różnych przewoźników w jednym miejscu. Stale pracujemy nad tym, aby spełniało ono Wasze potrzeby. Od 19 października w Wysyłam z Allegro znajdziecie kilka usprawnień:

  • rozdzieliliśmy proces zamawiania przesyłki i podjazdu kuriera
  • dodaliśmy nową zakładkę “Lista zamówionych przesyłek” (znajdziecie tam wszystkie przesyłki nadane przez Wysyłam z Allegro)
  • pokazujemy na jakim etapie procesu realizacji zamówienia jesteście.

Więcej na temat zmian przeczytacie w naszym artykule.

To nie koniec! Już 24 października na Wasze pytania dotyczące Wysyłam z Allegro, w specjalnym wątku na forum, odpowie Ekspertka Magdalena Tomczyk - @mgd_tomczyk.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

Client:94057046
#14 Krzewiciel#

Niewiarygodne, ludzie tutaj miesiącami biadolili po wprowadzeniu nowego panelu WzA... i nawet nikomu się nie chciało tego naprawiać. Po kilku miesiącach z bólem Allegro wprowadza takie wspaniałości jak "pokazywanie etapu realizacji" czy "listę zamówionych przesyłek". (uwaga, cały dzień roboty dla jednego programisty) XD
A wymiary paczki nadal trzeba nadawać ręcznie. Do pracy nad WzA może przydzielili dwie osoby, jak dobrze. Jako utrzymaniówkę z robieniem usprawnień w wolnym czasie.

Nowe wysyłam z allegro - Społeczność Allegro - 346859

oznacz moderatorów

ARNOLD-II
#9 Pomysłodawca#

No dobra, a jak mam teraz wydrukowac zamówione listy? bo ta opcja nagle zniknęła. Przechodzę,  przez wszystkie zakładki, na końcu zamawiam podjazd,a potem mnie prowadzi z powtorem do listy zamówień...  Nie ma opcji pobrania i wydrukowania listów przewozowych do zamówionych paczek 😤

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ARNOLD-II Cześć. Etykiety nadawcze z Wysyłam z Allegro można pobrać w:

  1. W Formularzu Wysyłam z Allegro, w drugim kroku "Wybór przesyłek" - po zaznaczeniu listy, pojawia się zielony pasek, na którym można zbiorczo pobrać etykiety, protokoły lub komplet dokumentów.
  2. W zakładce Zamówienia od kupujących - Szczegóły zamówienia - Przesyłka - Drukuj 
  3. Na nowej zakładce Zamówione przesyłki.

Pojawiają się zgłoszenia o problemach z pobieraniem etykiet z zakładki Zamówienia i nowej zakładki Zamówione przesyłki - zatem skorzystaj proszę z pierwszej opcji. 🙂 

oznacz moderatorów

gimikiz8
#8 Zapaleniec#

Po dodaniu nowych funkcji Wysyłam z allegro pojawia się kolejny problem. Kiedy chcemy pobrać protokół wszystkich wysyłek z danego dnia, pojawia się błąd jak poniżej.

W starej wersji nie było z tym problemu natomiast w nowej wersji nie było takiej możliwości w ogóle.

Dziś pojawiła się funkcja, na którą czekaliśmy ponieważ oszczędzała nam dużo czasu, ale niestety nie działa.

 

Zrzut ekranu (67).png

 

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@gimikiz8 Cześć. 🙂 Spróbuj proszę otworzyć dokument z poziomu pulpitu (nie przez przeglądarkę) i daj znać, czy się udało. 

oznacz moderatorów

gimikiz8
#8 Zapaleniec#

Niestety, wyskakuje ten sam komunikat.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@gimikiz8 Wtedy też plik próbuje otworzyć się w przeglądarce? Czy korzystasz z programu Acrobat Reader? 

oznacz moderatorów

gimikiz8
#8 Zapaleniec#

Wtedy otwiera się z programu Acrobat Reader i pojawia się komunikat o błędzie jak poniżej.

 

Zrzut ekranu (68).png

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@gimikiz8 Bardzo dziękuję! Zgłoszę tę sytuację 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@gimikiz8 Wracam do Ciebie z informacjami. Protokoły są udostępniane tylko przez niektórych przewoźników (na przykład DPD). 

Jeśli próbujesz podejrzeć protokół dla paczek Allegro One, FedEx, InPost, UPS oraz Poczta Polska, to plik rzeczywiście będzie pusty, bo nie dostaliśmy dokumentów od przewoźnika. 

Pracujemy nad tym, żeby opcja DRUKUJ -> PROTOKOŁY była ukryta, kiedy sprawa dotyczy któregoś z przewoźników wymienionych wyżej. 

oznacz moderatorów

ArabeskaCentrum
#7 Wielbiciel#

Przygotowałyśmy przesyłkę za pobraniem, ale w panelu "Zamówione przesyłki" przy pobraniu wyświetlało się "Nie", więc zrobiłyśmy jeszcze raz tą samą przesyłkę z tym samym rezultatem. Okazało się, że na pobranej etykiecie wyświetla się kwota pobrania, mimo że w panelu jest napisane Pobranie "Nie". Tylko teraz mamy dwie jednakowe przesyłki i żadnej nie da się anulować - przycisk anuluj przesyłkę nie działa. Co mam zrobić, by jedną z nich usunąć? (Zaznaczam, że etykieta była wydrukowana tylko do jednej z nich)

oznacz moderatorów

gimikiz8
#8 Zapaleniec#

Potwierdzam, również to zauważyliśmy lecz nie drukowaliśmy drugiej etykiety tylko sprawdziliśmy fizycznie i pobranie było naliczone. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ArabeskaCentrum Podaj mi proszę numery tych przesyłek. 

oznacz moderatorów

ArabeskaCentrum
#7 Wielbiciel#

1000516048008U - do tej wydrukowałyśmy etykietę.

1000516027359U - tą chcemy usunąć

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ArabeskaCentrum Jeśli nie da się już anulować przesyłki, to oznacza, że Przewoźnik już na to nie pozwala (jest za późno z perspektywy DPD). Natomiast jeśli tylko jedna przesyłka zostanie nadana, to tylko ta będzie rozliczona, zatem nie ma tutaj powodów do obaw. 

Jeśli chodzi o pobrania - zdajemy sobie sprawę, że występują tutaj problemy i poprawiamy to. Kwoty będą się wyświetlać. 

oznacz moderatorów

ArabeskaCentrum
#7 Wielbiciel#

Ok, dziękuję za informację.

oznacz moderatorów

Rydel_IT
#10 Popularyzator#

Po ostatnich zmianach jest problem z wysyłką Allegro One (UPS).

System Baselinker wyrzuca komunikat o braku nr punktu nadania. 
Również jest problem z ręcznym wygenerowaniem przesyłki, ponieważ allegro narzuca zamówienie podjazdu, którego nie potrzebuję, osobiście zawożę przesyłki do głównej siedziby UPS.

Niestety na infolinii allegro nikt nie jest wstanie mi pomóc, główna siedziba UPS nie ma swojego numeru w systemie, a podanie jakiegokolwiek nr punktu Access Point nie rozwiązuje problemu.

oznacz moderatorów

mgd_tomczyk
Ekspert Allegro.pl

Punkt nadania nie jest wymagany, więc tę kwestię proponuję wyjaśnić z Baselinker.

Ręczne wygenerowanie przesyłki przez Wysyłam z Allegro nie narzuca zamówienia podjazdu - wystarczy w kroku "Wybór przesyłek" pobrać etykiety i zakończyć proces przyciskiem [Zamów podjazd później] - ale nie trzeba go zamawiać. Dopowiem, że jutro zmienimy nazwę przycisku, żeby nie wprowadzała w błąd.

oznacz moderatorów

e-skateshop_com
#8 Zapaleniec#

Ale nadal za trudne jest zapamiętywanie numeru konta dla przesyłek pobraniowych?
Zatrudnijcie programistę a nie studentów logistyki to jest przecież parę godzin pracy.

Dodatkowo pobieranie ZIP dla jednej przesyłki gdzie oszczędność 2kb jest kretyńskim pomysłem, ten kto to wymyślił powinien zamiatać korytarze a nie zajmować się UX

oznacz moderatorów