Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysyłam z Allegro to bezpłatne narzędzie nadawcze umożliwiające nadawanie przesyłek od różnych przewoźników w jednym miejscu. Stale pracujemy nad tym, aby spełniało ono Wasze potrzeby. Od 19 października w Wysyłam z Allegro znajdziecie kilka usprawnień:
Więcej na temat zmian przeczytacie w naszym artykule.
To nie koniec! Już 24 października na Wasze pytania dotyczące Wysyłam z Allegro, w specjalnym wątku na forum, odpowie Ekspertka Magdalena Tomczyk - @mgd_tomczyk.
Niewiarygodne, ludzie tutaj miesiącami biadolili po wprowadzeniu nowego panelu WzA... i nawet nikomu się nie chciało tego naprawiać. Po kilku miesiącach z bólem Allegro wprowadza takie wspaniałości jak "pokazywanie etapu realizacji" czy "listę zamówionych przesyłek". (uwaga, cały dzień roboty dla jednego programisty) XD
A wymiary paczki nadal trzeba nadawać ręcznie. Do pracy nad WzA może przydzielili dwie osoby, jak dobrze. Jako utrzymaniówkę z robieniem usprawnień w wolnym czasie.
No dobra, a jak mam teraz wydrukowac zamówione listy? bo ta opcja nagle zniknęła. Przechodzę, przez wszystkie zakładki, na końcu zamawiam podjazd,a potem mnie prowadzi z powtorem do listy zamówień... Nie ma opcji pobrania i wydrukowania listów przewozowych do zamówionych paczek 😤
@ARNOLD-II Cześć. Etykiety nadawcze z Wysyłam z Allegro można pobrać w:
Pojawiają się zgłoszenia o problemach z pobieraniem etykiet z zakładki Zamówienia i nowej zakładki Zamówione przesyłki - zatem skorzystaj proszę z pierwszej opcji. 🙂
Po dodaniu nowych funkcji Wysyłam z allegro pojawia się kolejny problem. Kiedy chcemy pobrać protokół wszystkich wysyłek z danego dnia, pojawia się błąd jak poniżej.
W starej wersji nie było z tym problemu natomiast w nowej wersji nie było takiej możliwości w ogóle.
Dziś pojawiła się funkcja, na którą czekaliśmy ponieważ oszczędzała nam dużo czasu, ale niestety nie działa.
@gimikiz8 Cześć. 🙂 Spróbuj proszę otworzyć dokument z poziomu pulpitu (nie przez przeglądarkę) i daj znać, czy się udało.
Niestety, wyskakuje ten sam komunikat.
@gimikiz8 Wtedy też plik próbuje otworzyć się w przeglądarce? Czy korzystasz z programu Acrobat Reader?
Wtedy otwiera się z programu Acrobat Reader i pojawia się komunikat o błędzie jak poniżej.
@gimikiz8 Bardzo dziękuję! Zgłoszę tę sytuację
@gimikiz8 Wracam do Ciebie z informacjami. Protokoły są udostępniane tylko przez niektórych przewoźników (na przykład DPD).
Jeśli próbujesz podejrzeć protokół dla paczek Allegro One, FedEx, InPost, UPS oraz Poczta Polska, to plik rzeczywiście będzie pusty, bo nie dostaliśmy dokumentów od przewoźnika.
Pracujemy nad tym, żeby opcja DRUKUJ -> PROTOKOŁY była ukryta, kiedy sprawa dotyczy któregoś z przewoźników wymienionych wyżej.
Przygotowałyśmy przesyłkę za pobraniem, ale w panelu "Zamówione przesyłki" przy pobraniu wyświetlało się "Nie", więc zrobiłyśmy jeszcze raz tą samą przesyłkę z tym samym rezultatem. Okazało się, że na pobranej etykiecie wyświetla się kwota pobrania, mimo że w panelu jest napisane Pobranie "Nie". Tylko teraz mamy dwie jednakowe przesyłki i żadnej nie da się anulować - przycisk anuluj przesyłkę nie działa. Co mam zrobić, by jedną z nich usunąć? (Zaznaczam, że etykieta była wydrukowana tylko do jednej z nich)
Potwierdzam, również to zauważyliśmy lecz nie drukowaliśmy drugiej etykiety tylko sprawdziliśmy fizycznie i pobranie było naliczone.
@ArabeskaCentrum Podaj mi proszę numery tych przesyłek.
1000516048008U - do tej wydrukowałyśmy etykietę.
1000516027359U - tą chcemy usunąć
@ArabeskaCentrum Jeśli nie da się już anulować przesyłki, to oznacza, że Przewoźnik już na to nie pozwala (jest za późno z perspektywy DPD). Natomiast jeśli tylko jedna przesyłka zostanie nadana, to tylko ta będzie rozliczona, zatem nie ma tutaj powodów do obaw.
Jeśli chodzi o pobrania - zdajemy sobie sprawę, że występują tutaj problemy i poprawiamy to. Kwoty będą się wyświetlać.
Ok, dziękuję za informację.
Po ostatnich zmianach jest problem z wysyłką Allegro One (UPS).
System Baselinker wyrzuca komunikat o braku nr punktu nadania.
Również jest problem z ręcznym wygenerowaniem przesyłki, ponieważ allegro narzuca zamówienie podjazdu, którego nie potrzebuję, osobiście zawożę przesyłki do głównej siedziby UPS.
Niestety na infolinii allegro nikt nie jest wstanie mi pomóc, główna siedziba UPS nie ma swojego numeru w systemie, a podanie jakiegokolwiek nr punktu Access Point nie rozwiązuje problemu.
Punkt nadania nie jest wymagany, więc tę kwestię proponuję wyjaśnić z Baselinker.
Ręczne wygenerowanie przesyłki przez Wysyłam z Allegro nie narzuca zamówienia podjazdu - wystarczy w kroku "Wybór przesyłek" pobrać etykiety i zakończyć proces przyciskiem [Zamów podjazd później] - ale nie trzeba go zamawiać. Dopowiem, że jutro zmienimy nazwę przycisku, żeby nie wprowadzała w błąd.
Ale nadal za trudne jest zapamiętywanie numeru konta dla przesyłek pobraniowych?
Zatrudnijcie programistę a nie studentów logistyki to jest przecież parę godzin pracy.
Dodatkowo pobieranie ZIP dla jednej przesyłki gdzie oszczędność 2kb jest kretyńskim pomysłem, ten kto to wymyślił powinien zamiatać korytarze a nie zajmować się UX