Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Czy zostały już naprawione błędy w nowym wysyłam z allegro ? Dla przypomnienia
Będę drążył temat ponieważ stare wysyłam z allegro było lepsze. W nowym
- można jednorazowo wysłać 20 paczek
- przy każdej paczce musimy wpisywać wymiary i wagę (brak szablonów)
- "ODPOWIEDNI DZIAŁ" allegro nie przyjmuje naszych sugestii
- Drukowanie potwierdzenia nadania
- brak listy nadanych przesyłek
- Nie wyłapuje błędów klientów np. gdy adres odbiorcy jest nieprawidłowy, musimy pisać lub dzwonić do klientów. A to powinien wyłapywać system, gdy klient wpisuje adres
- Allegro ONE nie ma numerów przesyłek
- jest dużo więcej scrolowania ( kółkiem u myszki ), nie chodzi o to że jest nie wygodne, tylko zajmuje czas
- gdy zamówienie musi być wysłane w dwóch przesyłkach, my musimy to wyłapywać i dodawać koleją paczkę do zamówienia (wpisywać znowu wymiary i wagę), więc po co jest opcja USTAWIENIA DOSTAWY i wpisywanie ilości sztuk w paczce
c.d. błędów i niedoróbek
- punktu nadań Poczty polskiej nie wskazuje wg adresu nadania, trzeba wybierać z listy wszystkich (!) urzędów pocztowych ręcznie
- przy zmianie punktu odbioru przesyłki DPD przesuwana jest data odbioru o 1-2 dni do przodu
- przy zmianie punktu nadania ręcznie trzeba zmieniać na ten sam punkt na etykiecie (podwójna robota!);
- brak możliwości anulowania przesyłki DPD (powrotu jej na listę przesyłek do wysłania) i zmiany punktu nadania.
@ALCkow @medalik_2009 większość błędów jakie pojawiały się w nowym widoku narzędzia zostało poprawionych. Pojawiają się jeszcze takie, które nie są zależne od nowego wyglądu, a np. od Przewoźnika, który blokuje dany kod pocztowy.
Rozumiem, że jako błędy postrzegacie brak funkcji, które były w starym Wysyłam z Allegro, co dla nas nie jest błędem, a zupełnie innym systemem. Tak więc błędy zostały naprawione, nadawanie przesyłek działa (choć nie tak, jak wcześniej).
Odniosę się do Waszych wypowiedzi:
- można jednorazowo wysłać 20 paczek - tak jest i nie planujemy tego na razie zmieniać, ponieważ wynika to z ograniczeń technicznych,
- przy każdej paczce musimy wpisywać wymiary i wagę (brak szablonów) rozumiem @ALCkow , że to dla Ciebie ważna funkcja i przepraszam, że długo na nią czekasz. Pracujemy nad kompleksowym rozwiązaniem, które nie tylko zastąpi "stare szablony", ale także będzie zapamiętywało ostatnie wybory użytkowników. Chcemy, aby to rozwiązanie było dobrze zaprojektowane i w pełni odpowiadało na Wasze potrzeby, dlatego prosimy jeszcze o cierpliwość. Jest to jeden z naszych najwyższych priorytetów,
- "ODPOWIEDNI DZIAŁ" allegro nie przyjmuje naszych sugestiizapewniam, że odpowiedni dział jest informowany o każdym Waszym zgłoszeniu i ciężko pracuje, aby rozwijać dla Was to narzędzie,
- drukowanie potwierdzenia nadania - jeśli Przewoźnik udostępnia protokół nadawczy, to pobiera się on razem z etykietami,
- brak listy nadanych przesyłek - lista jest w trakcie tworzenia i będzie w przyszłości dostępna,
- nie wyłapuje błędów klientów np. gdy adres odbiorcy jest nieprawidłowy, musimy pisać lub dzwonić do klientów. A to powinien wyłapywać system, gdy klient wpisuje adres - w Wysyłam z Allegro są (i zawsze były) restrykcje dotyczące długości znaków, ponieważ wymagają tego Przewoźnicy, a nie ma takich ograniczeń na formularzu płatności i dostawy, pracujemy nad rozwiązaniem,
- Allegro ONE nie ma numerów przesyłek -tego nie rozumiem - każda nadana przesyłka ma swój numer, czy możesz wyjaśnić co masz na myśli?
- jest dużo więcej scrolowania ( kółkiem u myszki ), nie chodzi o to że jest nie wygodne, tylko zajmuje czas - proces nadawania paczek będzie przebudowywany na podstawie wniosków z badań z użytkownikami, które przeprowadziliśmy w styczniu - naszym celem jest zmniejszenie liczby kroków i kliknięć do minimu,
- gdy zamówienie musi być wysłane w dwóch przesyłkach, my musimy to wyłapywać i dodawać koleją paczkę do zamówienia (wpisywać znowu wymiary i wagę), więc po co jest opcja USTAWIENIA DOSTAWY i wpisywanie ilości sztuk w paczce - takich prac nie mamy zaplanowanych na najbliższy kwartał, ale Twoja sugestia została przekazana do zespołu Wysyłam z Allegro, dodam, że w starym WzA działało to dokładnie tak samo - Partner musiał sam dodawać kolejną paczkę,
- punktu nadań Poczty polskiej nie wskazuje wg adresu nadania, trzeba wybierać z listy wszystkich (!) urzędów pocztowych ręcznie - podpowiadamy Urząd nadania, który jest najbliżej (lokalizacyjnie) domyślnego adresu, który sprzedający ma ustawiony w Książce adresowej Wysyłam z Allegro. Jeśli chcesz zmienić ten punkt, możesz to zrobić, ale nie musisz scrollować całej listy punktów - możesz wpisać początek adresu i go wyszukamy 🙂
- przy zmianie punktu odbioru przesyłki DPD przesuwana jest data odbioru o 1-2 dni do przodu - tak, jest to błąd przekazany do działu technicznego, który pracuje nad jego rozwiązaniem, tak jak pisałam tutaj, dam znać, gdy tylko otrzymam potwierdzenie, ze problem już nie występuje.
- przy zmianie punktu nadania ręcznie trzeba zmieniać na ten sam punkt na etykiecie (podwójna robota!) - dzieje się tak ponieważ są dwa różne adresy: można nadać paczkę w magazynie, a na etykiecie mieć wpisany adres siedziby swojej firmy - z tego powodu te adresy nie są (i nie będą) kompatybilne.
- brak możliwości anulowania przesyłki DPD (powrotu jej na listę przesyłek do wysłania) i zmiany punktu nadania zespół Wysyłam z Allegro przyjrzy się temu, ponieważ przesyłkę można anulować do pewnego momentu to zależy od etapu na którym zlecenie jest u przewoźnika. Po wygenerowaniu etykiety z podjazdem, zmiana/edycja nigdy nie była możliwa.
Nie chcę, aby rozumiano nas źle. Nikt nie chce robić nikomu na złość. Wiem @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ jesteście moderatorami forum allegro. Przekazujecie sugestie do ODPOWIEDNIEGO DZIAŁU. Po prostu moderatorzy robią swoje. Nie wiem dlaczego nasze sugestie nie są brane pod uwagę. Może brakuje wam programistów, może się zwolnili i poszli do konkurencji, może mało zarabiają i po prostu nas olewają.
My sprzedawcy musimy tłumaczyć wasze błędy klientom. Odniosę się do powyższych punktów:
można jednorazowo wysłać 20 paczek- może przewoźnik (DPD) zmienił regulamin, ale to jest śmieszne wystarczy zrobić kilka zleceń odbioru np. 20 + 20 + 6. Te wymagania techniczne łatwo obejść tylko jest przy tym więcej pracy
przy każdej paczce musimy wpisywać wymiary i wagę (brak szablonów)- pracujecie nad tym już 3 miesiące. Jest to ważna funkcja. Wiadomo teraz sobie radzimy. Wpisujemy w każdy wymiar 30 kopiuj/wklej. Przy 50 paczkach, strata czasu.
"ODPOWIEDNI DZIAŁ" allegro nie przyjmuje naszych sugestii- pracuje, ale nie widać efektów. Pytanie kiedy konkretnie naprawią błędy ?
drukowanie potwierdzenia nadania- jest to nie potrzebnie, większość kurierów tego nie wymaga. Przy drukowaniu strata kartek i atramentu. Można nie drukować kilku ostatnich stron, ale za to za każdym razem musimy sprawdzać czy np.: drukować stronę od 1-3 czy 1-5 czy 1-2. Nie potrzebna strata czasu
brak listy nadanych przesyłek- wiadomo bez tego da się żyć. Tylko problem jak coś się wydarzy. Ostatnio, w środę, kurier DPD nie zabrał nam paczek. W czwartek zabrał tylko połowę.Chodzi o to, że gdy ktoś zamówił we wtorek to paczka poszła dopiero w piątek. Teraz pytanie, które zabrał. Nie ma listy nadanych przesyłek i musimy sprawdzać każdą paczkę (fizycznie) lub wchodzić klikać w zamówieniach w każdą paczkę i sprawdzać. W starym narzędziu trwało to jakieś 30 sekund. Ta funkcja musi być !
nie wyłapuje błędów klientów np. gdy adres odbiorcy jest nieprawidłowy, musimy pisać lub dzwonić do klientów. A to powinien wyłapywać system, gdy klient wpisuje adres- przytoczę podobny przykład: idę do kina kupuje bilet płacę kartą, wszytko ok. 30 min później idę do sali, zajmuje swoje miejsce, zaczyna się film. Podchodzi pracownik kina i mówi że płatność kartą została odrzucona, proszę opuścić kino. Tak samo jest tutaj klient wpisuje np. Krakowska23 i kupuje, czeka na paczkę. My chcemy wysłać i wyskakuje błąd. Nie ma spacji pomiędzy Krakowska 23. Taki głupi błąd. To jest proste do zrobienia. Klika linijek kodu dla programisty. Kilka minut pracy.
Allegro ONE nie ma numerów przesyłek- już wyjaśniam. My widzimy np.: numer przesyłki ALE000013ED24AD, ale UPS tego nie widzi, nie prawidłowy numer. Z innego tematu na forum dowiedziałem się, że o numer przesyłki muszę pytać pracownika allegro, czy was.
jest dużo więcej scrolowania ( kółkiem u myszki ), nie chodzi o to że jest nie wygodne, tylko zajmuje czas- przesuwaniem myszką jest coraz więcej. Wiadomo nie jesteśmy "francuskie pieski" nie chodzi o wygodę tylko o czas. Gdy mówimy o 50 paczkach do wysłania.
gdy zamówienie musi być wysłane w dwóch przesyłkach, my musimy to wyłapywać i dodawać koleją paczkę do zamówienia (wpisywać znowu wymiary i wagę), więc po co jest opcja USTAWIENIA DOSTAWY i wpisywanie ilości sztuk w paczce- Tak wiem nie było tego w starym WzA. Obecnie musimy przewijać wszystkie zamówienia i wyłapywać te zamówienia z ilością paczek większą od 1.
Pytanie po co zapewnialiście nas, że stara wersja WzA nie zostanie wyłączona dopóki wszystkie błędy w nowym formularzu nie zostaną usunięte ?
Stary formularz został wyłączony, a w nowym nie usunięto błędów !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Po wygenerowaniu etykiety z podjazdem, zmiana/edycja nigdy nie była możliwa."
Bzdura. W WzA mogłem cofnąć taką przesyłkę z listy wysłanych przesyłek poprzez kliknięcie "anuluj" na listę dodanych przesyłek (obecnie brak tej funkcjonalności!) i zlecić odbiór/podjazd w innym punkcie. Nie pytałbym o to gdybym nie korzystał z tego.
@ALCkow @medalik_2009 oczywiście rozumiem, że nie robicie nam na złość i również mam nadzieję, że wiecie, że nasze działania nie są złośliwie, wręcz przeciwnie, chcemy aby sprzedaż, proces wysyłki, zwrotu itp. był dla obu stron transakcji łatwy. Wasze sugestie są brane pod uwagę, ale wdrożenie ich zajmuje więcej czasu, niż może się wydawać. Tak jak pisałam wcześniej większość błędów jakie pojawiały się w nowym widoku narzędzia zostało poprawionych. Pojawiają się jeszcze takie, które nie są zależne od nowego wyglądu, a np. od Przewoźnika. Rozumiem, że jako błędy postrzegacie brak funkcji, które były w starym Wysyłam z Allegro, co dla nas nie jest błędem, a zupełnie innym systemem.
Odpowiadając po kolei:
można jednorazowo wysłać 20 paczek- to, że można nadać 20+20+6 to prawidłowe działanie, a nie obejście systemu, a ograniczenie nie wiąże się z ograniczeniami po stronie przewoźnika tylko z ograniczeniami technicznymi serwisu
przy każdej paczce musimy wpisywać wymiary i wagę (brak szablonów) - oczywiście rozumiem, że to jest funkcja, która jest potrzebna i tak jak pisałam wcześniej, jest to w tej chwili największy priorytet, mam nadzieję, że wkrótce będziemy mogli wrócić do Was z dobrymi wieściami na ten temat
"ODPOWIEDNI DZIAŁ" allegro nie przyjmuje naszych sugestii - nie każde działanie jest widoczne od razu na zewnątrz, ale zapewniam, że zespół Wysyłam z Allegro działa i ciężko pracuje nad narzędziem
drukowanie potwierdzenia nadania- niektórzy sprzedający potrzebują tych protokołów za każdym razem, dlatego wychodząc na przeciw ich potrzebom, dodaliśmy protokoły. Planujemy jednak udostępnić trzy opcje: wydruk samych etykiet, wydruk samych protokołów lub wydruk wszystkich dokumentów jednocześnie
brak listy nadanych przesyłek- oczywiście, zdajemy sobie z tego sprawę, lista jest w trakcie tworzenia i będzie w przyszłości dostępna
nie wyłapuje błędów klientów np. gdy adres odbiorcy jest nieprawidłowy, musimy pisać lub dzwonić do klientów. A to powinien wyłapywać system, gdy klient wpisuje adres- zdajemy sobie sprawę z problemu, który się pojawia w przypadku błędów wpisanych na formularzu dostawy i płatności, rozwiązanie nie jest jednak tak proste jak się wydaje, pracujemy nad tym
Allegro ONE nie ma numerów przesyłek- przesyłki Allegro One mają swoje numery ALE i taka jest ścieżka kontaktu - przez Allegro, a nie przez UPS i nie ma to nic wspólnego z Wysyłam z Allegro
jest dużo więcej scrolowania ( kółkiem u myszki ), nie chodzi o to że jest nie wygodne, tylko zajmuje czas- pracujemy nad taką poprawą procesu zamawiania, żeby i scrollowania i klikania było jak najmniej
gdy zamówienie musi być wysłane w dwóch przesyłkach, my musimy to wyłapywać i dodawać koleją paczkę do zamówienia (wpisywać znowu wymiary i wagę), więc po co jest opcja USTAWIENIA DOSTAWY i wpisywanie ilości sztuk w paczce- to jest super sugestia - na początek postaramy się dodać informację o liczbie zamówionych przedmiotów w samym formularzu WzA
Po wygenerowaniu etykiety z podjazdem, zmiana/edycja nigdy nie była możliwa - cofnięcie i anulowanie to coś innego niż edycja, możliwości edycji nie było w dawnym Wysyłam z Allegro.
Będę troszeczkę złośliwy ale sama się o to prosisz. 😎
Piszesz teraz w odpowiedzi:
"Po wygenerowaniu etykiety z podjazdem, zmiana/edycja nigdy nie była możliwa - cofnięcie i anulowanie to coś innego niż edycja, możliwości edycji nie było w dawnym Wysyłam z Allegro. "
Gdzie ja pierwotnie wyraźnie napisałem:
"brak możliwości anulowania przesyłki DPD (powrotu jej na listę przesyłek do wysłania) i zmiany punktu nadania."
O edytowaniu pojawiło się w Twoim wpisie z 25 marca:
- brak możliwości anulowania przesyłki DPD (powrotu jej na listę przesyłek do wysłania) i zmiany punktu nadania zespół Wysyłam z Allegro przyjrzy się temu, ponieważ przesyłkę można anulować do pewnego momentu to zależy od etapu na którym zlecenie jest u przewoźnika. Po wygenerowaniu etykiety z podjazdem, zmiana/edycja nigdy nie była możliwa.
Więc sorry, ale ja pisałem właśnie o cofnięciu/anulowaniu przesyłki. Edycję Ty wtrąciłaś do dyskusji, więc ostatnią uwagę możesz zaadresować do siebie.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Proszę o podanie terminu naprawienia błędów (wprowadzenia naszych sugestii) w nowym WzA lub napisanie w prost, że już nic z tym nie zrobicie. Proszę nas nie wodzić za nos. Prosimy o prawdę. Czasami przychodzą emaile od allegro, gdzie informują o nowościach i zmiana, które są planowane zmianach ostatni email
Email z 14.03.2022
Nowości i zmiany dla sprzedających od kwietnia, maja i czerwca
nie wspomniano tam o "wysyłam z allegro"
Proszę o konkrety. Proszę moderatorów: skonsultujcie się z odpowiednim działem i to ustalcie. Lub dajcie nam jakiś kontakt do nich (numer telefonu, e-mail)
@ALCkow przykro mi ale nie mogę podać terminu, ponieważ nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że wtedy te opcje zostaną wprowadzone. Jest to złożony proces, a nie chcemy proponować Wam czegokolwiek, tylko najlepsze możliwe rozwiązanie. Nie mogę tym bardziej napisać, że już nic z tym nie zrobimy, ponieważ byłaby to nieprawda.
W komunikacie nie ma informacji o Wysyłam z Allegro, ale to nie znaczy, że nowe funkcje w narzędziu nie zostaną wprowadzone w najbliższych trzech miesiącach.
Naprawdę chciałabym dać Wam konkretną odpowiedź, ale w tej chwili nie jest to możliwe, jednak zapewniam, że zespół Wysyłam z Allegro pracuje nad tymi funkcjami, gdyby było inaczej to na pewno świadomie nie wprowadzalibyśmy Was w bład.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ A nie lepiej udostępnić nam stare wysyłam z allegro i równocześnie "wprowadzać nowe funkcje" w nowym widoku. Sprzedawcy mogliby wybierać pomiędzy starym a nowym widokiem. Obecnie zostało na tym, że stary widok został wyłączony, bo jakiś informatyk miał "widzi mi sie".
Dlaczego nie udostępniacie starego widoku ?
@ALCkow przykro mi, ale nie ma już możliwości powrotu do starego widoku.