Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Informujemy, że na naszej stronie internetowej http://www.inpost.pl/regulaminy zostały opublikowane dokumenty, które będą obowiązywały od dnia: 1 kwietnia 2021. Zmiany dotyczą:
- Regulaminów usług InPost Paczkomaty 24/7 i InPost Kurier;
- Regulaminów Allegro Paczkomaty 24/7, Allegro Kurier oraz Usług odbioru przesyłek przez kuriera InPost w ramach Allegro Smart!;
- Zasad przygotowania i pakowania przesyłek w sieci InPost;
- Cenników usług InPost Paczkomaty 24/7 oraz InPost Kurier.
Najważniejsze zmiany:
· Ujednolicone zasady dotyczące godzin nadań przesyłek dla wszystkich zleceń podjazdów ad-hoc, nadań w Paczkomatach i PaczkoPunktach, dla przesyłek InPost Paczkomaty, przesyłek InPost Kurier oraz przesyłek Allegro.
· Wprowadzony podział kodów pocztowych w całej Polsce na 4 strefy, których rodzaj jest uzależniony od odległości od Oddziału:
strefa A – godzina graniczna 16:00;
strefa B – godzina graniczna 15:00;
strefa C – godzina graniczna 14:00;
strefa D – godzina graniczna 13:00.
· Godzina graniczna w każdej ze stref to maksymalna godzina nadania w Paczkomacie/PaczkoPunkcie lub godzina zlecenia podjazdu kuriera, tak, by przesyłka wyruszyła w dalszą drogę jeszcze tego samego dnia.
· Istnieje możliwość sprawdzenia w jakiej strefie znajduje się wybrany kod pocztowy poprzez wyszukiwarkę dostępną na dedykowanej stronie https://inpost.pl/godziny-odbiorow.
· Wprowadzone zmiany nie dotyczą stałych podjazdów.
· Bezpośrednie nadania bez etykiety w aplikacji mobilnej są wygodniejsze i szybsze dla nadawcy przesyłki.
· Zmiana będzie wdrażana stopniowo na poszczególnych typach maszyn. W przypadku większości z nich wyłączenie tej opcji nastąpi do końca kwietnia 2021 roku (pojedyncze maszyny mogą mieć tę opcję nawet do końca roku).
· Zmiana nie dotyczy pozostałych procesów nadawania w Paczkomacie - przesyłek z etykietą od Klientów Biznesowych i Detalicznych; przesyłek bez etykiety w ramach produktów Szybkie Zwroty i Zwroty Allegro.
· W przypadku wysyłki składającej się z dwóch lub wielu odrębnych opakowań jednostkowych połączonych w jedną paczkę – bez zewnętrznego dodatkowego kartonu – paczka będzie kwalifikowana jako paczka niestandardowa, co wiąże się z naliczeniem dodatkowej opłaty określonej w Cenniku InPost Kurier.
· Szczegółowe regulacje, wraz z przykładami, znajdują się w dokumencie Zasady Pakowania i Przygotowania Przesyłek InPost.
· Rekomendowanym przez InPost sposobem na uniknięcie dodatkowych opłat jest umieszczenie wielu opakowań jednostkowych w większym, zbiorczym kartonie.
Zaktualizowane wersje cenników znajdują się pod linkiem https://inpost.pl/cenniki
Podwyższeniu ulegają ceny:
· Przesyłek InPost Paczkomaty 24/7 dla Klientów Biznesowych i Detalicznych;
· Przesyłek InPost Kurier dla Klientów Biznesowych;
· Usługi Paczka Niestandardowa dla przesyłek InPost Kurier dla Klientów Biznesowych;
· Opłaty za weryfikację wagi i wymiarów dla przesyłek InPost Kurier dla Klientów Biznesowych;
· Opłat za podjazd kuriera dla Klientów Detalicznych.
Teraz będzie tylko taniej, a może jak zawsze....drożej.🤣
Będzie jak zwykle szkoda gadać .Obecnie wszystkie wprowadzane udoskonalenia obciążają kieszenie użytkowników .
Ktoś musi zapłacić za smarta od 1 PLN 🙂
Ktoś musi zapłacić za klientów co traktują A jak wypożyczalnię itp.
@szejk-gmbh Klientom ma się tylko wydawać że mają wysyłki za darmo i jest to okazja , a w rzeczywistości sami za to zapłacą kupując towary dużo drożej z kosztami przesyłek wliczonymi w ceny towaru.
Pytanie tylko dlaczego wszyscy mamy płacić za nich?
Dlaczego ktoś, kto potrafi poświęcić kilka/kilkanaście minut na dokładne sprawdzenie towaru ma ponosić koszta kogoś kto traktuje to jako darmową przymierzalnię?
Toż to komuna pełną mordą.