anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

znów awaria ?

100media
#8 Zapaleniec#

znów dzieje się to co w piątek - część wiadomości wyysłanych do Klientów jest blokowana

wiecie coś o tym?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Jak piszesz przez allegro to tak może być ,wszystko zależy o czym piszecie . Treści z podejrzeniem łamania regulaminu mogą nie dotrzeć do odbiorcy.

oznacz moderatorów

100media
#8 Zapaleniec#

nie nie chodzi o to że to automatyczne komunikaty których treść ustalona jest dokąłdnie z allegro i raz działają raz nie 🙂

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

allegro coś majstruje w wiadomościach - mamy w ciągu ostatniego miesiąca masę zgłoszeń od kupujących, że nie odpowiadamy na ich zapytania

jest kilka przypadków, gdy kupujący powtarzał to samo pytanie kilka razy w ciągu kilku dni - my odpowiadaliśmy, a on się zachowywał jakby nic od nas nie otrzymywał

w centrum wiadomości były nasze treści

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

@100media Cześć, nie mam informacji, aby wystąpiła awaria. Gdyby to się zmieniło, poinformuje Was.

Jeśli jednak problem będzie się u Ciebie powtarzał, daj proszę znać – sprawdzimy to 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

TechartGSM
#11 Animator#

Wszystko się **piiip**zieli dzisiaj. Od godziny żadnych emaili potwierdzających zakup, wywala się przt nadawaniu przesyłek, "zostałeś zablokowany" widziałem już dzisiaj ze 100x na różnych kontach i urządzeniach, również u znajomych.

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

@TechartGSM Dzięki za zgłoszenie. Jestesmy świadomi dzisiejszych problemów, które wymieniłeś i już podjęliśmy działania, by jak najszybciej to naprawić. Przepraszam za wszelkie niedogodności.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów