Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
znów dzieje się to co w piątek - część wiadomości wyysłanych do Klientów jest blokowana
wiecie coś o tym?
Jak piszesz przez allegro to tak może być ,wszystko zależy o czym piszecie . Treści z podejrzeniem łamania regulaminu mogą nie dotrzeć do odbiorcy.
nie nie chodzi o to że to automatyczne komunikaty których treść ustalona jest dokąłdnie z allegro i raz działają raz nie 🙂
allegro coś majstruje w wiadomościach - mamy w ciągu ostatniego miesiąca masę zgłoszeń od kupujących, że nie odpowiadamy na ich zapytania
jest kilka przypadków, gdy kupujący powtarzał to samo pytanie kilka razy w ciągu kilku dni - my odpowiadaliśmy, a on się zachowywał jakby nic od nas nie otrzymywał
w centrum wiadomości były nasze treści
@100media Cześć, nie mam informacji, aby wystąpiła awaria. Gdyby to się zmieniło, poinformuje Was.
Jeśli jednak problem będzie się u Ciebie powtarzał, daj proszę znać – sprawdzimy to 🙂
Wszystko się **piiip**zieli dzisiaj. Od godziny żadnych emaili potwierdzających zakup, wywala się przt nadawaniu przesyłek, "zostałeś zablokowany" widziałem już dzisiaj ze 100x na różnych kontach i urządzeniach, również u znajomych.
@TechartGSM Dzięki za zgłoszenie. Jestesmy świadomi dzisiejszych problemów, które wymieniłeś i już podjęliśmy działania, by jak najszybciej to naprawić. Przepraszam za wszelkie niedogodności.