Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
kiedy wchodzę na wszystkie oferty sprzedającego wyświetla mi tylko część dostępnych ofert (za każdym razem inną ) powinno być grubo ponad 3000 indywidualnych ofert (przy ponad 15000 aukcji) a wyświetla 200, 500 lub jeszcze mniej (za każdym razem inną ilość )
@daily-torebki Coś jest na rzeczy. Ktoś tu zgłaszał wczoraj taki sam problem techniczny.
jest ogromny problem z tym tematem od wczoraj
i sprzedaż od 2 dni spadła o 70% teraz wiem co jest przyczyną
@daily-torebki skoki sprzedażowe są zauważalne zgodnie z znikaniem ofert tu masz rację, myślę że % u każdego będą inne w zależności któremu potencjalnemu klientowi nie pokaże danych produktów
@TOPe-commerce pewnie miało być nowe „usprawnienie”, a wyszło....jak zwykle 😁
@konto zamknięte prędzej miał być nowy system kontroli sprzedaży 😉 a tu wtopa bo jest ona widoczna wizualnie 🙂 . Temat już kiedyś poruszałem
@TOPe-commerce nie chcę posuwać się za daleko, ale użyłabym innego określenia niż „kontrola sprzedaży” 😁 Moja sprzedaż wczoraj padła totalnie, dzisiaj też nic się nie dzieje, nie widzę ruchu na liście ofert więc prawdopodobnie też padłam ofiarą problemu 😁
@konto zamknięte na niektórych kontach 10-40% średniej sprzedażowej dnia z uwzględnieniem daty (na kontach od TOP 1 do 😎 za to na kontach którymi zajmuję się od niedawna "TOP Bug wie gdzie" sprzedaż od 240-400% średniej 😉 .
Z tymże pierwsza opcja to spadek nawet o 40tyś zł sprzedaży a druga opcja wzrost o 2tyś zł
I teraz pytanie jak tu żyć jak większość klientów mam na prowizji sprzedażowej? 😛
@TOPe-commerce dlatego pewnie zajęli się sprawą, takim maluchem jak ja, nie będą sobie zaprzątać głowy, ale skoro duzi sprzedawcy zgłaszają problem, to trzeba się przyjżeć 😁
@konto zamknięte ja większość zgłoszeń grupowych wykonuje z profilu prywatnego gdyż tylko u dwóch klientów mam pełne prawa 😛 i mogę pisać w ich imieniu, u reszty jest pode mną wielu ludzi np. osób od kontaktu czy koordynatorów stanów magazynowych i obsługi wysyłek więc tam pisze z kont firmowych tak samo jak inni aby mieć pełen wgląd w historię.
Dlatego też podejrzewam że z racji mojego charakteru sposobu pisania czy ogólnej oceny i krytykowania często moje wiadomości mimo oznaczeń są tu zbywane 😉 a all doskonale wie i łączy sobie wszystkie konta choćby po wspólnym IP
@daily-torebki Zespół techniczny wie o tym problemie. Trwają prace nad ustaleniem i wyeliminowaniem jego przyczyny. Przepraszamy za nieprawidłowości.
Czyli jednak jest problem w przeciwieństwie do wczorajszych informacji @nat_not
@TOPe-commerce Pojawiła się większa liczba zgłoszeń z różnych kanałów kontaktu, co pozwoliło uznać, że problem nie ma charakteru indywidualnego i dział techniczny zajął się tą sprawą.
@nat_not ja wczoraj podałem szczegóły problemów z wielu kont 😉 o ile kojarzysz to zajmuję się wieloma kontami na all. Ale po co się skupiać na drobnostkach 😉 kilkunastu klientów to tylko odsetek procentowy.
Oczywiście bez urazy to nie tyczy się Ciebie osobiście a całości podejścia all