anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

znikający parametr PRODUCENT CZĘŚCI brak odpowiedzi allegro

automarpo
#9 Pomysłodawca#

Witam,

Sprzedajemy używane części samochodowe, jesteśmy dosyć dużą firmą.

Kolejny raz poruszamy ten problem, niestety allegro przestało odpisywać w tej sprawie na odpowiedzi reklamacje i cokolwiek innego - dla nich sprawa nie istnieje !!!

 

znikający parametr PRODUCENT CZĘŚCI to non stop powracający problem.

 

Wystąpiłem do allegro z zapytaniem od kiedy parametr PRODUCENT CZĘŚCI jest obowiązkowy, z wytłumaczeniem że chodzi o to, że nie wystawie aukcji dopóki go nie podam np. wystawiam zderzak do Subaru Imprezy to zaznaczam w rubryce producent części: "SUBARU" , jeżeli tego nie zaznacze system nie przepusci mnie dalej.

Edytując jakieś aukcje z przed pół roku zobaczyłem że obowiązkowego parametru nie ma a przecież musiałem go podać wystawiając aukcje. Takie aukcje automatycznie są dużo mniej widoczne dla kupujących. Niestety allegro nie potrafi odpowiedzieć od jakiej dokładnie daty wymaga podania producenta a ja jestem przekonany że co najmniej od kilku lat bo pamiętam jak to kiedyś uzupełniałem. A może to po prostu mi się coś wydaje, niestety odpowiedzi allegro są tak zbywcze że jestem przekonany że coś kombinują.

Przykładowe odpowiedzi w tej sprawie:

"Dzień dobry,

dziękuję Panu za wiadomość i przepraszam za dłuższy czas oczekiwania na odpowiedź.

Po konsultacji sprawy z odpowiednim zespołem, wróćę do Pana z informacją. Proszę jeszcze o cierpliwość.
"

 

"Dzień dobry,

dziękuję za wiadomość oraz przepraszam za dłuższy czas oczekiwania na odpowiedź. 
Zmiana została wprowadzona dnia 28 grudnia. 

W razie dalszych pytań pozostaje do Pana dyspozycji."

 

po tej odpowiedzi zapytałem czy mogą to jakoś udowodnić bo ja jestem na 99,9% przekonany że te pole było do obowiązkowego uzupełnienia już dużo wcześniej, conajmniej kilka lat... dodatkowo pani wcale nie chodziło o to producenta części tylko o numer katalogowy... Pisząc z allegro mam wrażenie że ci ludzie którzy odpisują są niezbyt rozgarnięci, a może to tylko moje wrażenie.

 

Może jakiś moderator mógłby udzielić tutaj jasnej odpowiedzi na to pytanie ???

 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

kostas11
#21 Demiurg#

@automarpo chyba nie za bardzo wiedzą co to producent a numer katalogowy 😞

A 28 grudnia była mowa o numerze katalogowym ale przy częściach nowych 🙂

https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/zalezna-obowiazkowosc-parametrow-w-motoryzacji-28-grudnia-eK1Y4...

________
Κώστας
oznacz moderatorów

automarpo
#9 Pomysłodawca#

@kostas11 Dokładnie tak,  to samo napisałem pani w odpowiedzi, wtedy sytuacja zmieniła się. Sprawa z o odpowiedzi na zgłoszenie została zmieniona na reklamacje i od tamtej pory pani
[edycja] się już nie odezwała mimo prośby o wyjaśnienia tego co napisała.

29.04.2021, 14:36

Dzień dobry
właśnie otrzymaliśmy Twoją reklamację o numerze 15241327. Zgłoszenie rozpatrzymy w ciągu 14 dni. Decyzję prześlemy na Twój adres e-mail.
Wiadomość jest automatyczna. Prosimy na nią nie odpowiadać.

Pozdrawiamy,
Zespół Allegro

 

Do dnia dzisiejszego nie dostałem ani odpowiedzi na reklamacje ani odpowiedzi na pytania zadane innymi kanałami, chyba to jakas super ślisle tajna tajmenica allegro ? ? ? 

alledno to jest jakaś kpina z ludzi, na każdym kroku udowadnia gdzie ma swoich klientów. ponad 20 tysięcy pln za miesiąc wiedza jak skasować ale odpowiedzieć na proste pytanie nie potrafią !!!! 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@automarpo Trudno jest jednoznaczenie odpowiedzieć na Twoje pytanie, ponieważ obowiązkowość tego parametru była wprowadzana w różnych terminach dla różnych podkategorii.

Np.  dla Motoryzacja > Części samochodowe > Układ hamulcowy - parametr Producent części był to 9.03.2015 r., a dla Motoryzacja > Części samochodowe > Oświetlenie – parametr Producent części - 25.04. 2015 r.

Poczekaj na odpowiedź w sprawie złożonej reklamacji. Mam nadzieję, że będzie ona precyzyjna i uwzględni wszystkie informacje, do których mają dostęp zespoły zajmujące się tym obszarem w Allegro.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

automarpo
#9 Pomysłodawca#

@nat_not  ok, to w takim razie pierwszy przykład :


https://allegro.pl/oferta/porsche-982-718-2017-boxster-cayman-zderzak-przod-8291206128

AUKCJA WYSTAWIONA PIERWSZY RAZ: 10.07.2019  12:35

i teraz pytanie od kiedy w kategorii zderzaki , stan używany wymagane jest podanie producenta przy wystawieniu i dlaczego tego producenta nie ma w aukcji którą wyżej wrzuciłem ???

Tak jest w 90% aukcji, odpowiedzi na żadne z pytań ani reklamacji nie dostałem w dalszym ciągu choć termin 14 dni już minął ...

 
jaka dalsza droga reklamacji i uzyskania odpowiedzi ? ? ?
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@automarpo Przesłałam Twoje zgłoszenie do konsultacji i otrzymałam odpowiedź od zespołu technicznego. W ramach weryfikacji możliwe było sprawdzenie jedynie historii zmian w ofercie z ostatnich 6 miesięcy. W tym czasie nie potwierdzono żadnych zmian dotyczących parametrów. 

Nie jest jednak wykluczone, że Twoja oferta wcześniej została dotknięta błędem polegającym na usunięciu parametru "Producent części". Na 100% nie jesteśmy tego w stanie potwierdzić. Wiemy natomiast, że taki błąd się pojawił.

Jeśli jeszcze nie otrzymałeś odpowiedzi na reklamację, pozostaje mi Cię przeprosić. Możliwe, że jest to związane z koniecznością przeprowadzenia dodatkowej weryfikacji.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

automarpo
#9 Pomysłodawca#

@nat_not  to fajnie że w ramach "waszego błędu" ja nie moge sprzedać towaru. Czy w ramach "dotknięcia błędem" który pojawia się w większej części ofert jest szansa na uzyskanie z tego tytułu rekompensaty ???

oznacz moderatorów

automarpo
#9 Pomysłodawca#
@nat_not 
Wystawienie przedmiotu
:

29.05.2020
15:19
 
 
BRAK PARAMETRU PRODUCENT !!! to są jakieś żarty kto za to w końcu odpowie?
 
takich ofert codziennie znajduje kilkadziesiąt kiedy dostanę jakąś sensowną odpowiedź?  z checia bym sam to zmienił ale pozniej powiecie przecież jest producent to co pan od nas chce???  Najgorsze jest to że dodajecie mnóstwo nowych parametrów na których uzupełnienie tracimy mnóstwo czasu a okazuje się że za pół roku to co robilismy nie miało żadnego sensu bo zostaliśmy "dotknięci błędem" jak to pani sobie ładnie nazywa. Skoro macie błędy to może warto pomyśleć nad zniżkami dla użytkowników z takich powodów bo naprawić swoich błedów nie potraficie !!!

29.04.2021, 14:36   a dziś jest 13.05.2021 13:04
Przyjęliśmy reklamację. Numer sprawy: "15241327" ref:_00D24aE05._5003VEPWkK:ref
 

pytanie było naprawde proste,dotyczy tylko od kiedy w pewnych kategoriach wymagacie do wystawienia aukcji wypełnienia obowiązkowego pola producent !!!  ciekawe jak długo odpowiadacie na bardziej wymagające pytania


gdzie jest odpowiedz ???? odpowiedzi spodziewam sie dokładnej a nie zbywczej !!!!
oznacz moderatorów

automarpo
#9 Pomysłodawca#

@nat_not 

jeszcze takie pytanie, dlaczego o tak poważnym błędzie nie powiadomiliście swoich użytkowników? Przecież dobrze wiecie że ten parametr mocno wpływa na sprzedaż, tak samo jak na pozycjonowanie oferty w waszym serwisie? proszę o poważną odpowiedź

@nat_not

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@automarpo To klienci zgłaszają nam problemy i wówczas je weryfikujemy. Tak też było w przypadku zniknięcia parametru - błędu, o którym wspominałam. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

automarpo
#9 Pomysłodawca#

@nat_not 

heh czyli allegro wychodzi z założenia że jak jeden klient zauważył błąd to pozostałe kilka tysięcy użytkowników też musiało go wypatrzeć i nie warto ich o tym informować? ? ?ciekawe jakby tak lekarze podchodzili do sprawy z chorobami , jak ten pan choruje to reszta pewnie też wie że jest chora ... ???

proszę o potwierdzenie czy tak czy nie , jeżeli nie to proszę o informacje skąd klienci mieli się dowiedzieć o tak potężnej awarii i czy informujecie swoich użytkowników o tym że ich aukcje mogą być mniej widoczne z powodu awarii czy jak to pani nazwała  "dotknięcia błędem"

oznacz moderatorów

automarpo
#9 Pomysłodawca#

@nat_not
dziękuje za potwierdzenie tych informacji,temat do zamknięcia, W sumie zero zdziwienia. Pozdrawiam

oznacz moderatorów