Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Niedawno zniknęło wiele pakietów,
Po otrzymaniu paczki przez klienta jest tylko jedno puste pudełko
@3CPLUS A coś więcej?
Otrzymaliśmy opinie od naszych klientów i obawiamy się, że takich opinii będzie więcej
Ale o co chodzi, co gdzie komu zginęło, co gdzie jest puste i dlaczego?
Nie wiemy jeszcze, co się stało z pakietem,
Paczki wysyłane do klientów są produktami o wysokiej wartości, ale kiedy klient otrzymuje paczkę, jest tylko jedna pusta paczka,
a paczka paczki jest oczywiście otwarta, zanim klient ją podpisze
jeśli kupujący otrzymuje pustą paczkę to niestety reklamuje to u sprzedawcy, a nawet może iść na policję.
Klient zgłosił nam tę sytuację,
możemy tylko ponownie wysłać nowy pakiet do klienta,
ale ponieśliśmy ogromne straty
Nie wiemy, kto ukradł paczkę podczas dostawy
Złóżcie reklamację u przewoźnika, tylko trzeba się postarać o jakieś dowody. Kupujący może, nie musi, wezwać przewoźnika i sporządzić protokół szkody, ale trudno przypuszczać, że przewoźnik się przyzna do kradzieży.
U nas dokładnie 9, parę miesięcy temu. Firma znana z "budek". Chyba mieli nieopłaconego pracownika.