anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zniszczony towar a negatyw ?

ViralCar
#8 Zapaleniec#

Cześć, 

jak radzicie sobie w sytuacjach gdzie klient odsyła towar, całkowicie porysowany, zniszczony twierdząc w rozmowie telefonicznej,  że to nie on i że to w takim razie kurier... dodam, że towar w środku tragicznie zabezpieczony, całe nasze zabezpieczenie wyrzucone. Po rozmowie z klientem, oczywiście straszenie wyrażeniem odpowiedniej opinii, jeśli nie dostanie pełnego zwrotu pieniędzy. Jako kupujący mamy ręce związane, jak sobie radzicie z takimi przypadkami ? Ile można "wliczać w koszta" dlatego, że kupujący nie potrafią zabezpieczyć zwracanego towaru...
Zwrócę kase - mam strate
Nie zwrócę - mam negatywa
Są tu możliwe jakieś kompromisy ?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

mdrogeria
#21 Demiurg#

Masz do wyboru ...

wziąć negatywa na klatę i odpowiednio się do niego odnieść 

oddać całą kasę i dalej hodować patologię .

trzecia opcja to złożenie reklamacji u przewoźnika , oczywiście odrzucona , dalej po 90 dniach wysyłasz klientowi wezwanie do zapłaty wraz z dokumentacją otrzymaną od przewoźnika oaz wyliczeniem utraty wartości towaru  ,no i przy oporze sad .

oznacz moderatorów

ViralCar
#8 Zapaleniec#

brać negatywa za nie swój błąd...
oddać kasę za nie swój błąd...

jak to wszystko komicznie brzmi, człowiek nic nie zrobi i musi brać wszystko na siebie 😄

z tym wezwaniem do zaplaty i sadem to chyba też wiecej nerwow i czasu niz to warte

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Na allegro logika nie obowiązuje ,tylko regulamin.

oznacz moderatorów

ViralCar
#8 Zapaleniec#

Idąc tym tokiem, powinienem zwrócić kwotę pomniejszoną o uszkodzenie towaru, czym narażam się na 100% negatywna w obsmarowaną opinia
to jest ten regulamin, o którym mówimy ? 
kilka takich zwrotów i konto blokadę dostanie za złe opinie.
Fajny ten regulamin 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ViralCar komicznie  nie , to raczej groteska , opisałem Ci 3 możliwości , jesteś przedsiębiorcą , nikt za Ciebie decyzji nie podejmie .

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

dokładnie - czasami lepiej otrzymać negatywa i odpisać, że każde zmniejszenie wartości wartości produktu będzie potrącane przy zwrocie - odstraszy to część przyszłych "sprytnych" kupujących

oznacz moderatorów