Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
@la_nika @mr_oma @_HolaOla_ czy zostaliśmy obciążeni zwrotem z POK do poniższych zamówień:?
Zamówienie - 2c3d1704-e9bb-11ec-b742-edf675997218
Zamówienie - aa025f93-e03a-11ec-b51d-fd5f25a8ad78
W Rozliczeniach z Allegro w grupie operacji POK brak wpisów billingowych a w konkretnym zamówieniu zapłacono kwotę pomniejszoną o środki POK.
@anitaw40 Cześć. 🙂 Dla zamówienia 2c3d1704-e9bb-11ec-b742-edf675997218: Kupujący dostał zwrot z POK, ale bez konieczności spłaty dla Ciebie (błąd leży po stronie przewoźnika).
Dla zamówienia aa025f93-e03a-11ec-b51d-fd5f25a8ad78: tutaj również został przyznany zwrot z Programu Ochrony Kupujących, ale bez konieczności spłaty dla Ciebie.
Witaj @ko_alka
Dziękuję Ci bardzo za odpowiedź oraz informację.
Czy możesz mi pomóc w sprawie tej dyskusji baf83341-0fff-4b14-8eee-8adf77c985c6 do zamówienia aa025f93-e03a-11ec-b51d-fd5f25a8ad78 o której pisałam wcześniej?
Klient dostał zwrot z POK (chociaż według nas nie powinien) i dyskusji nie zakończył.
I jeszcze poproszę Cię również o pomoc w 2 kolejnych sprawach?
Dyskusja: 7e87769a-c00c-4723-a67a-beaa36859689
Po krótce: kupującemu w zamówieniu 06548c64-ee63-11ec-b252-71bdb9410224 pobrano środki, ale już nie zwrócono według kupującego.
Kupujący nie może się z wami skontaktować telefonicznie, chociaż zaznacza kontakt telefoniczny, ale od was nikt nie oddzwania.
Wszystkie informacje w dyskusji.
Oraz ostatnia prośba (na chwilę obecną 😉😞
Dyskusja: c0ee6ece-f423-4a3e-ac35-604bd7f10fe2
Środki zwrócono, a kupujący twierdzi po 3 tygodniach od zwrotu że problem jest nierozwiązany. Dyskusja z pomocą pracownika Allegro.
Z góry dziękuję.
@anitaw40 Niestety nie mogę udzielić Ci tych informacji, ponieważ nie byłaś stroną transakcji, których dotyczą Twoje pytania. Dane konta sprzedającej w tych ofertach nie pokrywają się z danymi na koncie, z którego piszesz.
Witaj @nat_not
Proste pytanie,
Czy te dane jest łatwo zdobyć? Nie wzięłam sobie z kosmosu - skoro mam o nich wiedzę i numer jest szyfrowany oraz długi to czy bym trafiła w punkt 100% dokładności?
Jeśli tak to Allegro powinno zadać sobie pytanie - czy wszystko na tym portalu jest bezpieczne?
Koleżanka @ko_alka nie zrobiła problemu ze sprawdzeniem.
Już kiedyś pisałam o tym @la_nika ze pracuję u tego sprzedawcy.
Skoro mam dostęp do danych, to mam zgodę na ich użycie w razie problemu.
Dodatkowo mam dodane uprawnienia jeśli tak bardzo jest to wymagane.
Zatem czy jesteście mi w stanie pomóc w tych tematach, czy muszę szukać pomocy gdzie indziej?
Pozdrawiam
@anitaw40 Najlepiej żebyś zadała to pytanie z konta, którego dotyczy ta sprawa, czyli po zalogowaniu się na nie.
Weryfikuję również kwestię uprawnień, o których piszesz. Odezwę się ponownie, gdy otrzymam informacje w tej sprawie.
Natalko fajnie by było jakby można było zmienić sobie nick do społeczności na jakiś inny, ale nie widzę tego w ustawieniach konta.
Uważam że nie każdy powinien widzieć co dany sprzedawca pisze i z czym się zmaga.
Forum społeczności jest ogólnie dostępne.
Dlatego pisze tutaj w imieniu firmy w której pracuję ale ze swojego prywatnego konta, wtedy nikt nie kojarzy który sprzedawca ma problem (chyba że się mylę).
@anitaw40 Jeśli chodzi o chęć ukrycia loginu, na którym się sprzedaje, firmy mogą pisać do nas z innych kont, ale założonych na te same dane, żeby nie było wątpliwości w kwestii udostępniania informacji niepożądanym osobom.
Dostałam potwierdzenie, że Twoje konto znajduje się wśród uprawnionych użytkowników konta firmowego, w imieniu którego piszesz. Niestety nie przekazano mi jeszcze szczegółów dotyczących wymienionych przez Ciebie transakcji, dlatego proszę o cierpliwość.
Dzięki,
Czekam zatem na wiadomość @nat_not .
Wysłaliśmy wam zapytanie na spolecznosc@allegro.pl z adresu email przypisanym do konta, ale nie mieliśmy odpowiedzi dlatego napisałam tutaj.
@anitaw40 Zostaliście obciążeni kosztami rekompensaty POK jedynie przy tym zamówieniu: aa025f93-e03a-11ec-b51d-W dwóch pozostałych przypadkach sami zwróciliście pieniądze klientom, więc rekompensata nie została przyznana.
W żadnym z tych trzech przypadków nie zostaliście obciążeni kosztami rekompensaty wypłaconej w ramach POK. Wcześniej wprowadzono mnie w błąd. Informacja przekazana przez @ko_alka była zgodna z prawdą.
Witam i dziękuję za odpowiedź @nat_not .
Zamówienie o którym piszesz:
@nat_not napisał(a):@anitaw40 Zostaliście obciążeni kosztami rekompensaty POK jedynie przy tym zamówieniu: aa025f93-e03a-11ec-b51d-fd5f25a8ad7.
W dwóch pozostałych przypadkach sami zwróciliście pieniądze klientom, więc rekompensata nie została przyznana.
to na pewno zostaliśmy obciążeni spłatą do POK?
@ko_alka napisała że nie zostaliśmy, a jednak jest inaczej? Zweryfikujcie ponownie te dwa zamówienia.
W Rozliczeniach z Allegro nie widzę nic odnośnie POK.
W oby przypadkach błąd nie jest po stronie sprzedawcy.
2c3d1704-e9bb-11ec-b742-edf675997218 - błąd przewoźnika, zagubił przesyłkę, jesteśmy w trakcie wyjaśniania sprawy z przewoźnikiem, uzgodniono z klientem telefonicznie ewentualną wysyłkę ponownie (ale kupujący otrzymał zwrot środków z POK to zapewne tej wysyłki już nie otrzyma).
aa025f93-e03a-11ec-b51d-fd5f25a8ad78 - kupujący nie odsyła produktu na reklamację chociaż chcieliśmy mu tą reklamacje uznać po odesłaniu produktu, ale nie odsyłając go do nas skutkowało odrzuceniem reklamacji o czym został poinformowany w dyskusji w terminie.
Kupujący wręcz żąda abyśmy my pierwsi mu wysłali nieuszkodzony towar, a kupujący dopiero nam odeśle uszkodzony (błąd przy produkcji przez producenta) - ale prawo jednoznacznie to uzasadnia a kupujący tego nie rozumie.
Proszę jeszcze o pomoc w tematach poniżej o których pisałam.
Dyskusja: 7e87769a-c00c-4723-a67a-beaa36859689
Po krótce: kupującemu w zamówieniu 06548c64-ee63-11ec-b252-71bdb9410224 pobrano środki, ale już nie zwrócono według kupującego.
Kupujący nie może się z wami skontaktować telefonicznie, chociaż zaznacza kontakt telefoniczny, ale od was nikt nie oddzwania.
Wszystkie informacje w dyskusji.
Oraz ostatnia prośba (na chwilę obecną 😉)
Dyskusja: c0ee6ece-f423-4a3e-ac35-604bd7f10fe2
Środki zwrócono, a kupujący twierdzi po 3 tygodniach od zwrotu że problem jest nierozwiązany. Dyskusja z pomocą pracownika Allegro.
@anitaw40 Jeślio chodzi o dyskusję 7e87769a-c00c-4723-a67a-beaa36859689, skontaktowaliśmy się z kupującą w tej sprawie.
Natomiast w przypadku dyskusji c0ee6ece-f423-4a3e-ac35-604bd7f10fe2 napisz proszę jakiej pomocy od nas oczekujecie. Zdaje się, że klient oczekiwał reazlizacji zamówienia, a dostał zwrot kosztów i dlatego uznał sprawę za nierozwiązaną.
Hej,
Przesyłka była wysłana DPD.
Pozdrawiam
Proszę:
Allegro Kurier DPD SMART