Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam taki mały dylemat. Klienta kupiła uchwyty , jednak jej się nie spodobały więc je zwróciła. Zwrot do mnie doszedł i wchodząc w zakładkę zwroty towarów i rozwijając szczegóły zwrotu zauważyłam że zwrot który mogę wykonać z poziomu Allegro opisany jest jako zwrot środków do Allegro Pay sp. z o.o. nie bezpośrednio na konto z którego zamówienie było opłacane, natomiast klientka do pudełka dołączyła numer swojego konta na który mam zwrócić pieniądze ze zwrotu.
Bardzo proszę o wyjaśnienie w jaki sposób klientka opłaciła to zamówienie i jak zgodnie z zasadami powinnam zwrócić jej pieniądze , ( na Allegro Pay tak jak to jest uwzględnione we zwrocie czy na numer klientki dołączony do przesyłki).
Jeżeli masz w zakładce zwroty Allegro Pay to tam zwróć żebyś Ty nie miał problemów z Allegro, a klienta się rozliczy.
Dziekuję.
@ekorex_pl Powinnaś zwrócić pieniądze do Allegro Pay, wtedy klientka nie będzie już musiała spłacać rat. Jeżeli zwrócisz jej na konto bankowe, będzie musiała raty spłacać, a dodatkowo Ty możesz mieć problem z odzyskaniem prowizji.
Dziękuję za pomoc.