Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, nie mogę zwrócić środków klientce, pojawia się komunikat, płatność za pobraniem i że środków jeszcze nie ma na naszym koncie, wiem, że środki z pobrania powinny trafić w ciągu 2-7 dni, jednak ten czas już minął , co zrobić w takiej sytuacji, proszę o pomoc 🙂
@Chodorowscy jeśli nie dostałeś jeszcze kasy, to dlaczego chcesz zwrócić🤔
No na razie i tak nie mogę, chodzi o ten czas dłuższy, niż deklarowany 2-7 dni z pobrań ,rozumiem, że ten czas może się wydłużyć ?
Dzień dobry @Chodorowscy! Chodzi o zamówienie nr bbd9f7e0-ad92-11f0-a748-edd947b8ba2c?
Czy tę przesyłkę nadawaliście przez Wysyłam z Allegro, czy w managerze przesyłek?
Ok, już wiem o co chodzi 🙂 Poszło przez menagera przesyłek i to jest powód :)Dzięki !