Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zwrócił towar przez allegro smart by pocztex kurier 48h, gdy firma była na urlopie, kurier nie zostawił avizo, przesyłka wróciła dzień przed tym jak skończył się urlop na allegro, ( w przesłanym skanie brak jest nawet numeru telefonu do odbiorcy, klient zanosi przesyłkę na pocztę podaje kod i poczta sama odszukuje adres ) skutkiem czego kurier nie ma możliwości nawet skontaktować się z odbiorcą, kto zapłaci za ponowną przesykę?
@kkowalczyk4 wygląda na to że sprzedający allegro nie uznaje urlopów ,zaznaczając urlop w zasadzie to nic nie znaczy nadal musisz odpowiadać na meile i wysyłać paczki.
Bardziej, chodzi o to kto zapłaci za ponowny zwrot , jeśli system zwrotów jest dziurawy, chociażby z względu na brak numeru do odbiorcy na liście przewozowym, co uniemożliwia nawet sprzedającemu kontrolowanie kiedy dany zwrot został wykonany, nawet na maila nic nie przychodzi, tzn że prowadząc jednoosobową firmę musimy siedzieć cały czas w biurze bo w najmniej oczekiwanym momencie przyjedzie kurier poczty polskiej który avizo też nie zostawi
@kkowalczyk4 Firmy nie mają urlopów, jeśli Allegro udostępnia taką funkcjonalność nie oznacza to, że firma nie ma w tym czasie obowiązków wynikających z prawa konsumenckiego. Za ponowną przesyłkę zapłacisz Ty.
jakiś artykuł?
urlop «ustawowo zagwarantowana płatna lub niepłatna przerwa w wykonywaniu pracy; też: przerwa w służbie wojskowej, w odbywaniu kary pozbawienia wolności itp https://sjp.pwn.pl/sjp/urlop;2533295.html
Jeśli chcesz więcej szczegółów, zadzwoń do UOKiK.
Pytanie czy jest to w przypadku pracowników czy właściciela firmy tzw jednostki gospodarczej...