Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie techniczne, Co zrobić gdy klient kupił u Nas towar on nie spełnia wszystkich jego oczekiwań, kontaktuje się z nami w komunikatorze że chciałby wymienić i chce od nas propozycje, przesyłamy propozycję wybiera najtańszą opcję. Następnie zgłasza zwrot przez Allegro ale ustalone mamy wymianę, ustalone w komunikatorze i zaakceptowane przez obie strony ( jest to umowa wiążąca prawnie ). Po czym zgodnie z ustaleniem wysyła paczkę, my otrzymujemy towar, zwracamy przelewem różnice i wysyłamy nowy na swój koszt wymieniony produkt. Klient tak woli gdyż jest to dla niego prostsza forma bez dodatkowego klikania.
W takiej sytuacji jak liczony jest czas na zwrot?? w przypadku wymiany towaru bez nowej transakcji ??
Jak się dogadaliście na temat wymiany to ustalcie czas zwrotu, możesz go przecież jako sprzedajacy ustalić, ale wg standardów to 14dni od czasu odebrania przesyłki, więc powinno to 14dni od czasu odebrania po wymianie, to wyglądałoby na prawidłowo.
@BaGaZnIkOwO Jeżeli do zamówienia został wypełniony formularz zwrotu, to po naszej stronie będzie ta transakcja traktowana jako zwrócona i czas na zwrot wymienionego towaru się nie zeruje (kupujący nie wypełni drugi raz formularza zwrotu, do tego samego zamówienia).
Nie mamy wglądu w ustalenia między Tobą a kupującym, oraz nie ingerujemy w to. Także kwestia ustalenia warunków zwrotu dla wymienionego produktu, pozostanie między Tobą a kupującym.