Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient twierdzi, że zrobił do nas zwrot przez bezpłatny zwrot allegro paczkomaty natomiast paczka do nas nie dotarła. Klient nie umie podać nr listu przewozowego, podaje tylko nr zwrotu.
Gdzie mogę znaleźć nr listu przewozowego aby sprawdzić czy przesyłka na pewno została wysłana przez klienta czy może zaginęła ?
Inpost po numerze zwrotu nie jest w stanie nam pomóc, potrzebuje nr listu przewozowego.
@orino_pl Kupujący po nadaniu zwrotu otrzymuje SMS-em numer nadania, niech sprawdzi w telefonie. Poza tym, to nie Ty, tylko on ma szukać paczki jako nadawca - niech składa reklamację w InPost.
Jeżeli zwracasz przez allegro inpost (za darmo ) to otrzymujesz numer zwrotu i 10-cyfrową liczbę którą umieszczasz na paczce.
Tak, tylko, że sprzedawca nie zlokalizuje tej paczki po tym 10 cyfrowym kodzie 🙂 Potrzebny jest nr nadania, który jest nadawany później, gdy paczka jest już w oddziale Inpost.