anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot klientki wrócił do niej, został anulowany przez Dpd. Nie może ponownie nadać go do Nas

MAMY ROZWIĄZANIE!
Instinct41
#9 Pomysłodawca#

Klientka zakupiła 02.02. 2023 r dwie bluzy dla dziecka, jedna okazała się za mała i zrobiła zwrot przez allegro, wygenerowała etykietę dpd Smart allegro, odesłała do nas, do nas nie dotarła dpd anulowało wysyłkę i klientka spowrotem dostała tą bluzę. Nie może ponownie wygenerować etykiety i widzi u siebie jakby paczka była ciągle w drodze. Dpd nie udzieliło jej pomocy gdyż ewidentnie ich wina i co w takim razie mamy począć. Klientka nie chce ponosić dodatkowych kosztów. Proszę o odpowiedz w tej sprawie. Instinct 41 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
kostas11
#21 Demiurg#

Wezwiemy wsparcie, ale bez reklamacji chyba się nie obejdzie  @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

________
Κώστας
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Instinct41 podaj proszę numer tego zamówienia? 🙂 
 Poproszę o przesłanie etykiety do kupującej. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
Instinct41
#9 Pomysłodawca#

c6e4b010-a2c0-11ed-977f-f30f2ed3ada2
Wysyłam nr zamówienia 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Instinct41 dziękuję! Poprosiłam o przesłanie etykiety do kupującej. Wrócę jeszcze z potwierdzeniem, gdy dostanę odpowiedź, żebyś wiedział, że ją otrzymała. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Instinct41 Wracam z odpowiedzią w imieniu Moniki. 🙂 Przesłaliśmy drugą etykietę dla zwrotu DPD (w korespondencji numer 31977608)

oznacz moderatorów
Instinct41
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję bardzo za szybką odpowiedź i rozwiązanie problemu. Zawsze można na Was liczyć. Pozdrawiam Instinct 41 

oznacz moderatorów