Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka zakupiła 02.02. 2023 r dwie bluzy dla dziecka, jedna okazała się za mała i zrobiła zwrot przez allegro, wygenerowała etykietę dpd Smart allegro, odesłała do nas, do nas nie dotarła dpd anulowało wysyłkę i klientka spowrotem dostała tą bluzę. Nie może ponownie wygenerować etykiety i widzi u siebie jakby paczka była ciągle w drodze. Dpd nie udzieliło jej pomocy gdyż ewidentnie ich wina i co w takim razie mamy począć. Klientka nie chce ponosić dodatkowych kosztów. Proszę o odpowiedz w tej sprawie. Instinct 41
Wezwiemy wsparcie, ale bez reklamacji chyba się nie obejdzie @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Instinct41 podaj proszę numer tego zamówienia? 🙂
Poproszę o przesłanie etykiety do kupującej.
c6e4b010-a2c0-11ed-977f-f30f2ed3ada2
Wysyłam nr zamówienia
@Instinct41 dziękuję! Poprosiłam o przesłanie etykiety do kupującej. Wrócę jeszcze z potwierdzeniem, gdy dostanę odpowiedź, żebyś wiedział, że ją otrzymała.
@Instinct41 Wracam z odpowiedzią w imieniu Moniki. 🙂 Przesłaliśmy drugą etykietę dla zwrotu DPD (w korespondencji numer 31977608)
Dziękuję bardzo za szybką odpowiedź i rozwiązanie problemu. Zawsze można na Was liczyć. Pozdrawiam Instinct 41