Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił 4 przedmioty, zwraca jeden z nich - czy muszę zwrócić kupującemu koszty dostawy?
@-salas- nie , nie musisz ...no chyba ,że w ramach poprawy wrażeń zakupowych klienta .... możesz 😁.
Klienci często kupują więcej przedmiotów, żeby mieć smart, niepotrzebny towar później zwracają. Przy zwrocie środków jest cena towaru + koszty dostawy. Więc koszty dostawy będę odznaczac 🙂
@-salas- przy smarcie klient nie opłaca przesyłki to nie ma czego zwracać , troszkę inaczej jest w przypadku kiedy klient opłaca przesyłkę . Podałeś przyklad zamówienia opiewającego na 4 przedmioty + koszt przesyłki i klient zwraca 1 z nich . W takim wypadku jeśli zwracany produkt miał wpływ na powyższenie ceny za przesyłkę to dla spokojności dobrze jest zwrócić różnicę pomiędzy najniższym kosztem jaki klient miał do wyboru dokonując transakcji , a najniższym kosztem za przesyłkę jeśli zakupiłby tylko 3 produkty bez wsponianego zwracanego produktu .