Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Proszę o pomoc kupujący kupiła dwa produkty, po kilku dniach zwróciła jeden błąd w opisie po mojej stronie. Klient nie posiad smart więc za zwrot musiałby zapłacić, dla załagodzenia sytuacji podesłałam kurier na własny koszt by odebrał produkt i zwróciła pieniądze za ten produkt bez kosztów dostawy do klienta, jednak teraz klient chce zwrot kosztów dostawy przesyłki do niego. Czy powinnam zwrócić?
Zwracasz koszt dostawy do klienta w kwocie najtańszej oferowanej przez siebie formie wysyłki z aukcji
Nawet jeżeli odebrałam towar od klienta na własny koszt?
Ty nie zwracasz mu kwoty za jego odesłanie tylko za to co on oplacil paczke jak mu wysylalas
Przykladowo jesli masz w aukcji kilka opcji wysylki np paczkomat za 8.99 i kuriera za 15 a klient zamowil sobie wysylke kurierem za 15 to jak ci zwraca paczke to oddajesz mu 8.99
I na przyszlosc nie rob kupujacym prezentow w postaci wysylania do nich kuriera. Kiedy chcemy oddać towar, co do które mamy prawo odstąpienia, to sprzedawca musi poinformować klienta, że zwrot towaru następuje na koszt klienta. Jeśli takiej informacji nie zawrze, to w sytuacji, kiedy konsument będzie chciał towar oddać, koszty przesyłki ponosi sprzedawca. Ty oddajesz tylko najnizszy koszt wysyłki jaki klient sobie oplacil zeby mu wyslac towar a jaki masz w ofercie.
od kiedy przy zakupie łączonym zwraca się koszt wysyłki
jeżeli kupujący zwraca 1 produkt z kilku?
@az1rael przeciez to byla "reklamacja" a nie odstąpienie 😮
Musisz zacząć w koncu czytać dokładnie co ludzie piszą bo znowu jest problem 😞 [jak w tym temacie dotyczącym P&G i kuponu na 50zł].
Jesli to reklamacja to nie musi zwracac kosztow dostawy bo zachowala drugi produkt z zamowienia a kosztow odeslania reklamacji nie bylo. Fakt pozno jest a na telefonie sie literki zlewaja dobrej nocy.
Spoko. Nic sie nie stalo. Trzym się.