Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam problem, ponieważ kupujący odesłał przedmiot bez podawania przyczyny zwrotu. Zakupił nowy przedmiot z metką. Wcześniej uprzedziłam go, że jako osoba prywatna nie mam obowiązku przyjmowania zwrotu i paczka została dwukrotnie awizowana i pewnie jutro nastąpi jej zwrot do nadawcy. Dziś kupujący otworzył dyskusje pisząc, ze odesłał przedmiot i ma problem.Nie wiem czy mam się włączyć w dyskusję czy czekać az Allegro się włączy. Pisałam też wcześniej do Allegro i otrzymałam odpowiedź ,ze nie mam obowiązku przyjmowania zwrotu ale trzeba poinformować o tym kupującego więc tak zrobiłam, ale kupujący od 2 tyg nie odpisał na moje emaile. Wszystko jest zapisane w wiadomościach wysłanych na allegro. Niestety w opcji zwrot wybrałam 'Brak możliwości zwrotu" myśląc , że to równoznaczne z brakiem zwrotu, a powinnam nic nie wybierać stąd kupujący złożył wniosek o zwrot. Bardzo proszę o pomoc co mogę jeszcze zrobić??
@Patryk0701 jeśli tworzysz smarta to jest tam właśnie opcja dla indywidualnych sprzedawców braku zwrotu. Wtedy zamiast 14-30-60 dni masz "-" (kreskę) czyli brak opcji zwrotu.
właśnie u mnie jest kreska (-) czyli kupujący nie ma mozliwości zwrotu? Ja wysyłałam paczke inpostem a nie za darmo.
Nie masz obowiązku przyjmowania zwrotów bez podania przyczyny, nie dyskutuj o tym tutaj dalej, bo czym więcej odpowiedzi otrzymasz, tym bardziej nie będziesz wiedziała, o co chodzi. Napisz to kupującemu w Dyskusji i czekaj na reakcję Allegro. Gdy to nastąpi napisz, że jesteś osobą prywatną i nie masz, zgodnie z prawem, obowiązku przyjmowania zwrotów bez podania przyczyny. Nie podałaś czasu na odstąpienie od umowy. Nie słuchaj Patryków i jemu podobnych.
Patryk nie mieszaj myszce w głowie. Absolutnie nie masz racji.
Myszko trzymaj się tego co napisał xyz96.
A tak konkretniej? Bo chyba nie mogę tego namierzyć:/
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄