Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Sprzedaliśmy nowy zegarek, który został zwrócony do Nas przed upływem 14 dni.
Na zegarku są ewidentne ślady użytkowania, sporo rys, których nie było (mamy zdjęcia z aukcji, na których widać, że wystawiany produkt był w stanie idealnym, bez rys itd.).
Co w takiej sytuacji? Produkt nie jest już nowy i stracił na wartości...
Napisaliśmy do Klienta pytanie o powód zwrotu, czekamy na odpowiedź...
@KARTONteka_pl Cześć. 🙂 Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia: charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Jeśli zwracany produkt stracił na wartości, to możesz pomniejszyć odpowiednio kwotę zwrotu, ale musisz to rzetelnie uargumentować i podeprzeć odpowiednimi wyliczeniami.
Napisaliśmy do Klienta pytanie o powód zwrotu, czekamy na odpowiedź... możesz obniżyć zwrot o taką wartość co zegarek stracił, ale musisz to udokumentować, argumenty!