anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot paczki.. zwrot wpłaty

kontaktD
#10 Popularyzator#

Klient zwrócił paczkę, najprawdopodobniej na swój koszt. Nie dokonał wcześniej zwrotu wchodząc na swoje  zamówienie, tym samym nie wygenerowana została darmowa etykieta InPost. (tak sie domyslam.) Nie odezwał się, nie poinformował, że dokona zwrotu.

Moje pytanie brzmi ...- prosić klienta o oficjalne kliknięcie "zwracam towar", czy po prostu zwrócić mu należytą kwotę, i złożyć wniosek o zwrot prowizji??  Przesyłka była na smarcie, także zwrot tylko kwoty za towar.

Marzena

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kontaktD powinnaś otrzymać jakąś oficjalną wiadomość od klienta, najlepiej jeśli dokona zwrotu przez Allegro (czyli wypełni formularz zwrotu z poziomu zakładki Kupione) ale wystarczy też wiadomość e-mailowa lub sms z informacją o rezygnacji.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kontaktD
#10 Popularyzator#

Też tak pomyślałam! 

Dziękuję za pomoc, pozdrawiam

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@kontaktD to że klient nie skorzystał z darmowego zwrotu miał prawo jego kasa 🙂

Jak wróci paczka to powinno być w niej odstąpienie, skoro nie korzystał z allegrowego nikt do tego nie zmusza 🙂 

Jak dojdzie paczka dodaj kasę za towar i po sprawie ( chyba że będzie to reklamacja to trzeba będzie przy uznanej oddać za odesłanie )

________
Κώστας
oznacz moderatorów

kontaktD
#10 Popularyzator#

Piszę do klienta, niech się określi.) dziękuję

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@kostas11 Ale jak nic nie będzie i klient się nie odezwie? sprzedający MUSI mieć podkładkę dla US. Tutaj nie ma nic.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@pinsplash jak nic nie będzie, to takie paczki u mnie leżą na półce mam 2 z przed dwóch lat jedną sprzed roku 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów