Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zwrócił paczkę, najprawdopodobniej na swój koszt. Nie dokonał wcześniej zwrotu wchodząc na swoje zamówienie, tym samym nie wygenerowana została darmowa etykieta InPost. (tak sie domyslam.) Nie odezwał się, nie poinformował, że dokona zwrotu.
Moje pytanie brzmi ...- prosić klienta o oficjalne kliknięcie "zwracam towar", czy po prostu zwrócić mu należytą kwotę, i złożyć wniosek o zwrot prowizji?? Przesyłka była na smarcie, także zwrot tylko kwoty za towar.
Marzena
@kontaktD powinnaś otrzymać jakąś oficjalną wiadomość od klienta, najlepiej jeśli dokona zwrotu przez Allegro (czyli wypełni formularz zwrotu z poziomu zakładki Kupione) ale wystarczy też wiadomość e-mailowa lub sms z informacją o rezygnacji.
Też tak pomyślałam!
Dziękuję za pomoc, pozdrawiam
@kontaktD to że klient nie skorzystał z darmowego zwrotu miał prawo jego kasa 🙂
Jak wróci paczka to powinno być w niej odstąpienie, skoro nie korzystał z allegrowego nikt do tego nie zmusza 🙂
Jak dojdzie paczka dodaj kasę za towar i po sprawie ( chyba że będzie to reklamacja to trzeba będzie przy uznanej oddać za odesłanie )
Piszę do klienta, niech się określi.) dziękuję
@kostas11 Ale jak nic nie będzie i klient się nie odezwie? sprzedający MUSI mieć podkładkę dla US. Tutaj nie ma nic.
@pinsplash jak nic nie będzie, to takie paczki u mnie leżą na półce mam 2 z przed dwóch lat jedną sprzed roku 😄