Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Klient zwrócił mi produkt. Nie jestem w stanie poprzez system allegro dokonać zwrotu wpłaty. W czym może być problem? Zamówienie
@anicar strzelam .... pierwotna przesyłka była za pobraniem
@anicar a czemu nie możesz? Masz brak przycisku zwróć wpłatę? Czy pojawia się komunikat jakiś?
Przesyłka nie była pobraniowa. Ponieważ nie mam środków na koncie wybieram przycisk wpłać środki i za każdym razem pojawia się informacja (ups coś poszło nie tak)
@anicar to strzelam z drugiej lufy , wyczyść ciacha i spróbuj na innej przeglądarce
jeśli próbujesz zrobić to przez apkę to ją uprzednio zaktualizuj
Problem rozwiązany, inna przeglądarka i poszło.
Dziękuję i pozdrawiam
@anicar widzę, że zleciłeś już zwrot pieniędzy dla tego zamówienia, jednak nie został on zrealizowany z uwagi na brak wystarczających środków na Twoim saldzie. Konieczne jest jego zasilenie na poczet zwrotu.
Tak wiem, ale przycisk zwróć środki się albo nie podświetla, a jak sie podświetla to pokazuje błąd i w żaden sposób nie mogę tego wykonać
@anicar podeślij proszę zrzut ekranu. Skonsultuję to.
Skorzystałem z porady powyżej od #21 Demiurg# i udało się problem rozwiązać -dziękuję
@anicar cieszę się, że udało się rozwiązać problem. Podziękowania dla @mdrogeria 😄