Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawca (spoza Unii) wysłał mi wiadomość, że towar który zakupiłam (i opłaciłam) jest niedostępny. Pyta czy może zwrócić mi pieniądze "bezpośrednio tutaj". Jak to rozumieć? Opłaciłam przesyłkę przelewem internetowym- zatem czy zwrot nie powinien iść bezpośrednio przez bank? Czy otrzymam zwrot kosztów przesyłki? Czy sprzedawca nie widzi metody płatności- numeru konta, z którego poszedł przelew?
@Tasioreczka sprzedawca odda Ci wszystko co wpłaciłeś, jakim prawem miał by zatrzymać koszty przesyłki ? Zwróci Ci przez Allegro finanse a kasę dostaniesz na instrument z którego płaciłeś, sprzedawca nie widzi Twojego konta bankowego 😞
Tak tu zapewne chodzi o AF i zwrot przez Allegro, jak masz dopisane kont to tam wrócą, możesz także podać mu nr konta bankowego i Ci przeleje, zwraca tyle ile mu zaplacileś.