Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Co sądzicie? Kupująca nie dostosowała się do aukcji. Dostała towar losowy. Jestem osobą prywatną. Po komentarzu negatywnym zażądała zwrotu. Bardzo złośliwa kobieta .. W opisie o sprzedającym jest zawarta informacja aby przemyśleć zakup bo nie przyjmuję zwrotu jest również inf żeby stosować się do aukcji bo wysyłam towar losowy. Allegro jak zwykle idzie po stronie kupującej a mi narzuca reklamację rękojmi . Jak się bronić skoro kupującej jest wina że nie przeczytała aukcji. Koszt całkowitego zakupu 13+5,90 ... Brak słów. Pomóżcie proszę 😞
Emilus93r jeśli klient płaci nawet 1 grosz to nie ma czegoś takiego jak wysyłka losowa . Jeśli oferujesz gratis do ,,czegoś ... tam ,,to wówczas bonus możesz wysyłać losowo , ale nigdy produkt opłacony . Klientka miała rację i powinieneś przyjąć zwrot i pogodzić się z oceną .
Tylko że wszystko jest napisane na aukcji.. Gdyby dostosowała się do aukcji nie byłoby żadnego problemu. Po drugie po komentarzu zwrot towaru ?
@Emilus93r Czyli Twoim zdaniem powinna zaakceptować działania bezprawne?
Klient ma zawsze rację , nawet jak nie ma racji . Zapamiętaj to . Komentarz negatywny może wystawić bez powodu , dla kaprysu ,a ty z tym nic nie zrobisz . Takie są realia
@Emilus93r reklamację musisz przyjąć i allegro ma rację, ale nie musisz jej uznać, odpisz na maila że wszystko wysłane zgodnie z ofertą i reklamację odrzucasz, inaczej nie dadzą Ci żyć, zwrotu jako osoba prywatna nie musisz przyjmować.
Allegro twierdzi ze reklamacja o rękojmi.
@Emilus93r to to samo jest reklamacja z tytułu gwarancji i rękojmi ciebie tyczy rękojmi 🙂 Odpisz na pismo reklamacyjne i przedstaw allegro w dyskusji i będzie git, jak nic nie zrobisz możesz mieć blokadę.
@Emilus93r W ofercie zaznaczyłaś:
"UWAGA WE WIADOMOŚCI DO SPRZEDAJĄCEGO PROSZĘ PODAĆ DATY JAKIE PAŃSTWA INTERESUJĄ. PROSZĘ RÓWNIEŻ O PRZESTRZEGANIE AUKCJI W PRZECIWNYM RAZIE ZOSTANĄ WYSŁANE KARTKI LOSOWE".
Kupująca podała w "Wiadomości dla sprzedającego" daty, które ją interesują. Mimo to, wysłałaś jej losowe kartki. W tej sytuacji ma prawo do reklamacji.
Widzę, że dyskusja w tej sprawie trwa, dlatego proszę, żebyś (zgodnie z treścią wpisu naszego pracownika) zamieściła w niej propozycję rozwiązania tego problemu.
Z tego co się orientuję, wysyłka losowa jest niezgodna z regulaminem, tak samo jak słowa HIT w tytule, itp. i mogą Ci pozamykać takie oferty (mi zamykali oferty z wysyłką losowego koloru mimo notatki, że w przypadku braku info do sprzedającego z wyborem koloru, wysyłam losowo). Nie wiem jednak co w Twoim przypadku, ale zakładam, że jedyną wiadomością jaką byś dostała z supportu to "wystawienie osobnej oferty do każdej dostępnej kartki", bo Twoje oferty nie określają jednoznacznie sprzedawanych przedmiotów.
Mogę się mylić, ale na wszelki wypadek: @_HolaOla_ musimy pomęczyć 😄
@DarkStoorM Podjęliśmy już działania w związku z naruszeniami w tych ofertach.
Pamiętaj, że regulamin Allegro zabrania sprzedaży losowego towaru więc uważaj, żeby jakiś nadgorliwy pracownik Allegro nie usunął Ci ofert. Ja mam w niektórych ofertach, gdzie jest np. kilka kolorów adnotację, że w przypadku braku wyboru idzie losowo ale klient nie może nie mieć możliwości wyboru.