Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Zwrot po przez Allegro finance, jak to wygląda?
Klient kupuje dwa różne produkty przykładowo po 40zł i 50zł , przy jednym produkcie za 40 zł dokonuje zwrotu.
Wszystko odbywa się po przez Allegro. Dostaje numer zwrotu.... Jest OK
Przychodzi zwrot, następnie w zakładce zwroty chcę dokonać zwrotu po przez Allegro.
Zaznaczam że zwrot ma odbyć się tylko dla produktu za 40 zł, (odznaczam koszt wysyłki oraz produkt za 50zł)
Mimo to na dole w podsumowaniu zwrotu ciągle jest kwota pełnej transakcji. (Kwota pełnego zwrotu 50+40+wysyłka).
Zwracałem już tak wcześniej jednak przy zawrocie całego zamówienia to nie problem. Natomiast przy wybranych produktach jest tak za każdym razem. (Nie chcę robić zawrotów przez rachunek bankowy tylko po przez allegro).
@nat_not możesz mi podpowiedzieć 🙂
@AndreGoods Prześlij mi zrzut ekranu, na którym będzie widoczna opisana sytuacja. Zgłoszę ten problem do zespołu technicznego.
@nat_not Dziękuje, tak jak poniżej "przykład" odznaczyłem dwa produkty kwota do zwrotu powinna wskazywać 8,99 za przesyłkę, jednak na samym dole "Kwota zwrotu" nie ulega zmianie. Można zaznaczać/odznaczać produkty jednak za każdym razem kwota nie ulega zmianie. (Działa tylko w przypadku całego zwrotu).
@AndreGoods w związku z tym co napisał @TATLOK proszę Cię jeszcze, żebyś wyczyścił i zaktualizował przeglądarkę do najnowszej dostępnej wersji. Być może to rozwiąże problem. Czekam na informację.
@nat_not Już zrobione pomogła opcja zmiany przeglądarki z Chrome na Firefox o której wspomniał @TATLOK dziękuje wam.
@sprzedaz_on-line próbowałem z Adblock 😁 ale nie skutkowało.
W obecnych czasach gdy pracujemy na nowoczesnym oprogramowaniu i przy zainstalowanym antywirusie nie ma szans aby przeglądarka nie była aktualna i w najnowszej wersji. Porady rodem z ubiegłego wieku by: "wyczyścił i zaktualizował przeglądarkę do najnowszej dostępnej wersji." są co najmniej nie na miejscu.
Dokładnie, zgadzam się z Tobą, trudno mieć nieaktualną wersje. Z Chrome pracuje od dawna. Podobny zwrot jeszcze w grudniu mogłem wykonać normalnie. Po nowym roku pojawił się problem. Teraz już wiem co to 🙂
Spotkałem się ze zmianą przeglądarki ale w innych sytuacjach nie związanych z allegro. Nie przypuszczałem że w tym przypadku coś takiego może mieć miejsce.
@TATLOK Dziękuje 🙂
Mam ten sam problem, występuje głównie w chrome. Zwykle udaje mi się to wyłapać i pomaga zmiana przeglądarki np. na Firefox. Raz zmieniłem wysokość zwrotu produktu bo umówiłem się z klientem na 50% rabat i po dokonaniu zmiany kliknąłem enter. Poszło wszytko - cały zwrot do klienta. Oprogramowanie Allegro jest bardzo prymitywne i pełne błędów. Niestety na koszt użytkowników.
Wyłącz AdBlocka 🙂 Miałem to samo.