Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
W jaki sposób odzyskać zwrot prowizji po edycji kosztów wysyłki? Dostępne opcje obejmują jedynie listę produktów zakupionych.
Jeśli kupujący zwróci część zamówienia i spełnisz warunki, to przyznamy Ci rabat transakcyjny za zwracane przedmioty i odpowiednią część kosztów dostawy.
Przykład: Sprzedałeś przedmiot o wartości 100 zł, z kategorii objętej prowizją w wysokości 6%, wraz z przedmiotem o wartości 50 zł, z kategorii objętej prowizją w wysokości 8%. Twój klient wybrał dostawę tych dwóch przedmiotów o wartości 18 zł. Koszt dostawy rozłożył się na zakupione przedmioty po 9 zł. Prowizja 6% od kwoty 109 zł wyniosła 6,54 zł. Prowizja 8% od kwoty 59 zł wyniosła 4,72 zł. Kupujący zwrócił jednak pierwszy przedmiot, a więc przyznaliśmy Ci rabat transakcyjny w wysokości 6,54 zł.
Ponieważ naliczamy jedną prowizję - nie rozdzielamy jej na część od wartości przedmiotu i część od kosztów dostawy. Dlatego, jeśli wystąpisz o zwrot, dotyczyć on będzie całej prowizji za daną transakcję, a nie części kosztów. O zwrot prowizji wystąpisz na dotychczasowych zasadach.
Nie, klient nie zwróci zamówienia ani w części, ani w całości. Skorygowane zostały jedynie koszty wysyłki a różnica pieniężna zwrócona klientowi za pośrednictwem serwisu allegro "zwróć wpłatę".
Powyższa odpowiedź , za którą dziękuję, nie wyjaśnia jednak zagadnienia.
@wirex5 czaję zwróciłeś część kosztów wysyłki, to z automatu się nie da pisz do allegro 🙂
Utrzymują, że o "o zwrot zawnioskujemy jak dotychczas". Drążę temat, ale nie mam odpowiedzi od wczoraj. Fizycznie nie da się zawnioskować o zwrot prowizji od samej wysyłki, jeśli zwracamy klientowi wpłatę za wysyłkę (np. opłacił 2 zamówienia, w każdym osobną przesyłkę i prosi, żeby mu wysłać 1 paczką wszystko i zwrócić za drugą paczkę).
Jedyne co mi przychodzi do głowy, to odwołanie od negatywnej decyzji w sprawie nieprzyznania rabatu transakcyjnego, ale i to w żaden sposób nie jest pewne...
A jeśli wyślę klientowi dwiema paczkami, to otrzymam za chwilę ocenę 1/5 za koszt wysyłki...
Impasss….
@kostas11 niestety nie zwrócą, dla nich ważny jest pierwszy wypełniony formularz
@wirex5 Miałem podobną sytuację, tyle że upewniwszy się, że nie mam technologicznych możliwości wystąpienia o zwrot prowizji za nadpłatę kosztów wysyłki, po prostu zwróciłem klientowi nadpłatę pomniejszoną o wysokość pobranej przez Allegro prowizję. Daj znać czy udało się odzyskać prowizję Tobie, będziemy mieli utorowaną, jakaś drogę postepowania.
Udało się. Pomógł kontakt bezpośrednio z allegro.
@wirex5 mnie odpowiadają że prowizja została naliczona prawidłowo bo zakup był za mniej niż 40zł nie ważne że kupujący nie wpłacał osobno za każdą ofertę tylko złączył to do kupy i zapłacił ze smartem.
Czy planowane jest rozszerzenie w opcji "zwróć wpłatę" o możliwość wyboru zwrotu za koszty wysyłki, łącznie z kategorią powodów?
Obecnie koszt ten można zwrócić, ale starania o zwrot prowizji wymagają bezpośredniego kontaktu z allegro.
@nat_not Jest szansa na odpowiedź?
Czy planowane jest rozszerzenie w opcji "zwróć wpłatę" o możliwość wyboru zwrotu za koszty wysyłki, łącznie z kategorią powodów?
Obecnie koszt ten można zwrócić, ale starania o zwrot prowizji wymagają bezpośredniego kontaktu z allegro i powtarzanie co mail, że nie chodzi o zwrot towarów.
To i ja się podepnę pod temat.
Klient kupuje za pobraniem 3x na osobnych formularzach.
Łączymy to w jedną paczkę. Jak odzyskać prowizje za 2 wysyłki ?
@www_bokken_pl Jeśli zwrócisz lub nie naliczysz kupującemu kosztów dwóch przesyłek, możesz do nas napisać w sprawie zwrotu prowizji przez formularz kontaktowy. Konieczne będzie jednak przedstawienie np. potwierdzenia zwrotu kosztów.
To wysyłka za pobraniem więc nie mam co zwracać,.
Po waszej stronie brakuje normalnej funkcjonalności, łączenia zamówień w jedno, czy występowanie o zwrot prowizji w dowolny sposób lub całej transakcji.
Każda zmiana jest utrudnieniem a nie ułatwieniem.