zwrot prowizji a edycja kosztów wysyłki

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry
W jaki sposób odzyskać zwrot prowizji po edycji kosztów wysyłki? Dostępne opcje obejmują jedynie listę produktów zakupionych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli kupujący zwróci część zamówienia i spełnisz warunki, to przyznamy Ci rabat transakcyjny za zwracane przedmioty i odpowiednią część kosztów dostawy.
Przykład: Sprzedałeś przedmiot o wartości 100 zł, z kategorii objętej prowizją w wysokości 6%, wraz z przedmiotem o wartości 50 zł, z kategorii objętej prowizją w wysokości 8%. Twój klient wybrał dostawę tych dwóch przedmiotów o wartości 18 zł. Koszt dostawy rozłożył się na zakupione przedmioty po 9 zł. Prowizja 6% od kwoty 109 zł wyniosła 6,54 zł. Prowizja 8% od kwoty 59 zł wyniosła 4,72 zł. Kupujący zwrócił jednak pierwszy przedmiot, a więc przyznaliśmy Ci rabat transakcyjny w wysokości 6,54 zł.
Ponieważ naliczamy jedną prowizję - nie rozdzielamy jej na część od wartości przedmiotu i część od kosztów dostawy. Dlatego, jeśli wystąpisz o zwrot, dotyczyć on będzie całej prowizji za daną transakcję, a nie części kosztów. O zwrot prowizji wystąpisz na dotychczasowych zasadach.
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie, klient nie zwróci zamówienia ani w części, ani w całości. Skorygowane zostały jedynie koszty wysyłki a różnica pieniężna zwrócona klientowi za pośrednictwem serwisu allegro "zwróć wpłatę".
Powyższa odpowiedź , za którą dziękuję, nie wyjaśnia jednak zagadnienia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@wirex5 czaję zwróciłeś część kosztów wysyłki, to z automatu się nie da pisz do allegro 🙂
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Utrzymują, że o "o zwrot zawnioskujemy jak dotychczas". Drążę temat, ale nie mam odpowiedzi od wczoraj. Fizycznie nie da się zawnioskować o zwrot prowizji od samej wysyłki, jeśli zwracamy klientowi wpłatę za wysyłkę (np. opłacił 2 zamówienia, w każdym osobną przesyłkę i prosi, żeby mu wysłać 1 paczką wszystko i zwrócić za drugą paczkę).
Jedyne co mi przychodzi do głowy, to odwołanie od negatywnej decyzji w sprawie nieprzyznania rabatu transakcyjnego, ale i to w żaden sposób nie jest pewne...
A jeśli wyślę klientowi dwiema paczkami, to otrzymam za chwilę ocenę 1/5 za koszt wysyłki...
Impasss….

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kostas11 niestety nie zwrócą, dla nich ważny jest pierwszy wypełniony formularz
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@wirex5 Miałem podobną sytuację, tyle że upewniwszy się, że nie mam technologicznych możliwości wystąpienia o zwrot prowizji za nadpłatę kosztów wysyłki, po prostu zwróciłem klientowi nadpłatę pomniejszoną o wysokość pobranej przez Allegro prowizję. Daj znać czy udało się odzyskać prowizję Tobie, będziemy mieli utorowaną, jakaś drogę postepowania.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Udało się. Pomógł kontakt bezpośrednio z allegro.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@wirex5 mnie odpowiadają że prowizja została naliczona prawidłowo bo zakup był za mniej niż 40zł nie ważne że kupujący nie wpłacał osobno za każdą ofertę tylko złączył to do kupy i zapłacił ze smartem.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy planowane jest rozszerzenie w opcji "zwróć wpłatę" o możliwość wyboru zwrotu za koszty wysyłki, łącznie z kategorią powodów?
Obecnie koszt ten można zwrócić, ale starania o zwrot prowizji wymagają bezpośredniego kontaktu z allegro.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@nat_not Jest szansa na odpowiedź?
Czy planowane jest rozszerzenie w opcji "zwróć wpłatę" o możliwość wyboru zwrotu za koszty wysyłki, łącznie z kategorią powodów?
Obecnie koszt ten można zwrócić, ale starania o zwrot prowizji wymagają bezpośredniego kontaktu z allegro i powtarzanie co mail, że nie chodzi o zwrot towarów.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To i ja się podepnę pod temat.
Klient kupuje za pobraniem 3x na osobnych formularzach.
Łączymy to w jedną paczkę. Jak odzyskać prowizje za 2 wysyłki ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@www_bokken_pl Jeśli zwrócisz lub nie naliczysz kupującemu kosztów dwóch przesyłek, możesz do nas napisać w sprawie zwrotu prowizji przez formularz kontaktowy. Konieczne będzie jednak przedstawienie np. potwierdzenia zwrotu kosztów.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To wysyłka za pobraniem więc nie mam co zwracać,.
Po waszej stronie brakuje normalnej funkcjonalności, łączenia zamówień w jedno, czy występowanie o zwrot prowizji w dowolny sposób lub całej transakcji.
Każda zmiana jest utrudnieniem a nie ułatwieniem.