Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Jestem początkującym sprzedawcą na tej platformie, wczoraj spotkałem się z sytuacją gdzie klient anulował transakcję produktu, a za chwilę opłacił go normalnie jako druga transakcja, lecz prowizja i tak została naliczona oraz sztuka z zasobów produktu odjęta. Wykonałem opcję zwrotu prowizji i w dalszym ciągu oczekuje na akceptowanie wniosku, czy jeżeli wniosek zostanie zaakceptowany to sztuka tego przedmiotu automatycznie się doda czy będę musiał sam ręcznie dopisać sztukę więcej do ilości produktu?
@Gravis2115 musisz ręcznie dodać 🙂 automatycznie nie wraca do puli 😞
Gravis2115 zwrot prowizji otrzymasz po 7 dniach . Ilość szuk musisz samodzielnie edytować .
Trochę pochopnie posłuchałem się innych i anulowałem wniosek żeby zrobić go jeszcze raz, że może coś się zawiesiło, lecz nie mogę tego zrobić bo wniosek jest dalej w weryfikacji mimo że w zakładce złożone wnioski jest napisane anulowa. Czy teraz zostanie on uwzględniony czy proces będzie trzeba powtórzyć?
@Gravis2115 napisz do allegro i opisz problem rozpatrzą wniosek o zwrot prowizji
https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2e9d9894-6b6f-4e0c-ba06-3d0721131243
Bardzo dziękuje za pomoc @kostas11 oraz @mdrogeria