Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nadal występuje problem ze zwrotem prowizji. Pomimo, iż jest brak potwierdzenia wpłaty przez Kupującego w zakładce Allegro Finanse. Ciągle słyszę w odpowiedzi Allegro, że Kupujący nie potwierdza braku płatności. Nie widzę zmiany która miała być uczciwą weryfikacją.
@25poli Napisz im, że skoro nie potwierdza, to niech udowodni, że wpłacił.
w każdej wysłanej wiadomości prosiłem o potwierdzenie, na informację czekam, zapewne skończy się brakiem odpowiedzi o ile nie ponowię pytania. Dziękuję
@25poli a po jakim czasie od transakcji wystapiłeś o zwrot ?
znam 7 dni jakie ma Kupujący na dokonacie płatności w tym przypadku nie oto chodzi ale dziękuję
Przypomnij allegro, że pobierając prowizję od nieopłaconych transakcji,
łamią własny regulamin. Ty się o nic nie martw, bo nie masz obowiązku tego płacić.
Poniżej odpowiedzieć Szanownego Zespołu Allegro - dla mnie osobiście to jest jakiś absurd. Z tego wynika że każdy Kupujący, który "zakupi" na aukcji przedmiot i nie zapłaci za niego musi wysłać odstąpienie od umowy, myślę że nie trzeba wyjaśniać jak to ma się w praktyce. Mam tylko Pytanie: - Czy jest jakaś osoba z Zespołu Allegro, z którą można tego typu sprawę wyjaśnić? Jak można w taki sposób w tych trudnych czasach sprzedawać na Allegro?
Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość i przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.
Nowy proces przyznawania rabatów transakcyjnych (zwrotów prowizji) opiera się na danych systemowych. Wniosek jest rozpatrywany na podstawie dostępnych danych, takich jak np. odstąpienie od umowy przez zakładkę "Kupione", zwrot płatności przez Allegro Finanse oraz w niektórych przypadkach - numer do śledzenia przesyłki pobraniowej.
W tej sytuacji wniosek został odrzucony, ponieważ Kupujący nie odstąpił przez serwis Allegro, dlatego proszę o przesłanie potwierdzenia odstąpienia Kupującego od umowy.
@25poli ale są przecież sytuacje, że ktoś nie odstępuje od umowy, tylko po prostu nie ma z nim kontaktu, nie płaci itd. Dla mnie to logiczne, że w takiej sytuacji zwrot powinien być z automatu, ale allegro lubi robić problemy.
Ja miałem ostatnio z nimi takie klocki, że kazali mi wysyłać potwierdzenia zwrotu wpłaty, chociaż zwrot był poprzez allegro finanse i sami przekazali w dyskusji kupującemu, że zwróciłem wpłatę, a ode mnie chcieli potwierdzenia w procedurze zwrotu prowizji. Chore 🙂
@mikeza, powinien być z automatu po 7 dniach dokładnie, bez żadnych wniosków, przecież tak naprawdę wniosku wypełniać nie trzeba, mają obowiązek zwrócić 🙂
Dokładnie tak