anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji - czy mogę złożyć wniosek jeśli od transakcji minęło już ponad 45 dni?

marrobsklep
#7 Wielbiciel#

Nie złożyłem wniosku o zwrot prowizji do zwrotów przez klientów, anulowanych zamówień i rozpoczętych płatności a upłynęło już ponad  45dni, czy można ubiegać się w takich przypadkach ?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@marrobsklep Bardzo mi przykro, ale jeśli od zawarcia transakcji minęło 45 dni, to nie ma już takiej możliwości. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

marrobsklep
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedź, co do zwrotów przez klientów to nasze nie dopatrzenie w ubieganiu się o zwrot prowizji ale anulowane zamówienia i nie dokończone płatności to czy nie powinny być z automatu zwracane prowizje ?, o tym że trzeba ubiegać się o zwrot prowizji od nie opłaconych transakcji i anulowanych dowiedziałem się dopiero w czerwcu a takich nie dokończonych transakcji z kwietnia mam mnóstwo.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@marrobsklep W wyjątkowych przypadkach możesz także po upływie 45 dni poprosić o rabat transakcyjny (zwrot prowizji) przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=7f980b3b-184b-4f4a-9ad4-7e833245df10&subjectId=b041ba5e-6...

oznacz moderatorów

Adekpol
#13 Ambasador#

Myślałem że znajdzie się coś w prawie odnośnie tego że jest tylko 45 dni na zwrot prowizji. Nie ma jakiejś rękojmi/reklamacji do tego, wydaje mi się że jest to dosyć dziwne aby blokować komuś prowizję, patrząc na to że zwrot towaru może nastąpić nawet do 2 lat

oznacz moderatorów

marrobsklep
#7 Wielbiciel#

Rozumiem, że w przypadku zwrotu towaru prze klienta jest te 45dni, jest zwrot wypełniony przez klienta w zakładce zwroty i to jest widoczne i tego można przypilnować ale w przypadkach gdzie klient anulował zakup lub gdy płatność ma status płatność rozpoczęta już takie czytelne nie jest, wertowanie w zamówieniach i sprawdzanie tego to czasochłonne i mało czytelne, tu powinna być z automatu prowizja wracana, zwłaszcza w nie dokończonych płatnościach.

oznacz moderatorów