Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie złożyłem wniosku o zwrot prowizji do zwrotów przez klientów, anulowanych zamówień i rozpoczętych płatności a upłynęło już ponad 45dni, czy można ubiegać się w takich przypadkach ?
@marrobsklep Bardzo mi przykro, ale jeśli od zawarcia transakcji minęło 45 dni, to nie ma już takiej możliwości.
Dziękuję za odpowiedź, co do zwrotów przez klientów to nasze nie dopatrzenie w ubieganiu się o zwrot prowizji ale anulowane zamówienia i nie dokończone płatności to czy nie powinny być z automatu zwracane prowizje ?, o tym że trzeba ubiegać się o zwrot prowizji od nie opłaconych transakcji i anulowanych dowiedziałem się dopiero w czerwcu a takich nie dokończonych transakcji z kwietnia mam mnóstwo.
@marrobsklep W wyjątkowych przypadkach możesz także po upływie 45 dni poprosić o rabat transakcyjny (zwrot prowizji) przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=7f980b3b-184b-4f4a-9ad4-7e833245df10&subjectId=b041ba5e-6...
Myślałem że znajdzie się coś w prawie odnośnie tego że jest tylko 45 dni na zwrot prowizji. Nie ma jakiejś rękojmi/reklamacji do tego, wydaje mi się że jest to dosyć dziwne aby blokować komuś prowizję, patrząc na to że zwrot towaru może nastąpić nawet do 2 lat
Rozumiem, że w przypadku zwrotu towaru prze klienta jest te 45dni, jest zwrot wypełniony przez klienta w zakładce zwroty i to jest widoczne i tego można przypilnować ale w przypadkach gdzie klient anulował zakup lub gdy płatność ma status płatność rozpoczęta już takie czytelne nie jest, wertowanie w zamówieniach i sprawdzanie tego to czasochłonne i mało czytelne, tu powinna być z automatu prowizja wracana, zwłaszcza w nie dokończonych płatnościach.