Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tygodniowo trafia się kilku niedoświadczonych klientów, którzy kupując kilka przedmiotów płacą za usługę kurierską (w nas 16,50zł) kilka razy. Oczywiście wysyłamy wszystko jedną paczką i robimy im zwrot przez Allegro aby był na to dowód.
Od niedawna koszty przesyłki są obciążone prowizją. Jak ją automatycznie zwracać? Do tej pory muszę za każdym razem pisać na formularz, co kosztuje dużo czasu (co najmniej 2-3 maile od Allegro) na które trzeba odpisać. Niby jest to tylko 1,60 od wysyłki ale w skali roku uzbiera się kilkaset złotych "za nic".
Nie ma opcji automatycznego zwrotu prowizji tylko od kosztów wysyłki, za każdym razem trzeba pisać w tej sprawie przez formularz.
Dziękuję za odpowiedź i utwierdzenie mnie, że robię tak jak należy. Upierdliwe to jest ale co robić...