Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Otrzymaliśmy negatywny komentarz od Klienta,który twierdzi że zapłacił za zamówienie i nie otrzymał zamówienia. W rzeczywistości Klient nie zapłacił za zamówienie "płatność jest rozpoczęta a nie zakończona" więc komentarz nie jest zgodny z prawdą i jest krzywdzący naszą firmę.Bardzo proismy o usunięcie tego negatywnego komentarza.
Nick wystawiającego opinię;
[edycja]
Nazwa naszego konta:
MrGadget
Chcemy również zaznaczyć że podany numer telefonu jest nie prawidłowy,ponieważ odebrała osoba o innych danych i nie zna takiej osoby. Proszę o usuniecie komentarza.
Pozdrawiamy
Trade77
MrGadget Nie podawaj żadnych danych klienta . Możesz wystąpić do allegro o unieważnienie takiej oceny , mialem take i usunęli . Głowa do góry .
@MrGadget zgłoś do allegro jak jest tak jak piszesz nie powinno być problemu z usunięciem tej opinii kilka razy już tak miałem
@MrGadget O usunięcie oceny poproś tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272&subjectId=0047464a-5...