anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji po anulowanym zamówienie.

fhpetendo
#7 Wielbiciel#

Witam 

Kolejny absurd zamian "na lepsze". 

Kupujący z Czech dokonał zakupu i po ok. 15 min anulował zamówienie. W dobie nowych(lepszych?) rozwiązań na serwisie Allegro, portal sam zwrócił środki. Niby ok, jednak prowizji od transakcji automatycznie już nie zwrócili. 
Teraz najlepsze!

Wniosek o jego przyznanie został odrzucony, gdyż "Wpłata nie została zwrócona przez Allegro Finanse" . Ciekawe czy przyjmą odwołanie?

Dziękujemy za kolejne ułatwienie dla Sprzedających!

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@fhpetendo widzę, że napisałeś już do nas w tej sprawie. Daj nam chwilę, niedługo wrócimy do Ciebie z informacją w korespondencji 🙂 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

czyżby kolejny błąd systemowy?

czy mi się tylko wydaje, ale o zwrocie prowizji w oficjalnych komunikatach nie było mowy, przy takiej anulacji?

oznacz moderatorów