Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Kolejny absurd zamian "na lepsze".
Kupujący z Czech dokonał zakupu i po ok. 15 min anulował zamówienie. W dobie nowych(lepszych?) rozwiązań na serwisie Allegro, portal sam zwrócił środki. Niby ok, jednak prowizji od transakcji automatycznie już nie zwrócili.
Teraz najlepsze!
Wniosek o jego przyznanie został odrzucony, gdyż "Wpłata nie została zwrócona przez Allegro Finanse" . Ciekawe czy przyjmą odwołanie?
Dziękujemy za kolejne ułatwienie dla Sprzedających!
@fhpetendo widzę, że napisałeś już do nas w tej sprawie. Daj nam chwilę, niedługo wrócimy do Ciebie z informacją w korespondencji 🙂
czyżby kolejny błąd systemowy?
czy mi się tylko wydaje, ale o zwrocie prowizji w oficjalnych komunikatach nie było mowy, przy takiej anulacji?