Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam taki mały zakup klienta i zwrot , wystąpiłem o zwrot prowizji , klient na zapytanie serwisu czy transakcja doszła do skutku odpowiedział inteligentnie że tak , uważam że pytanie allegro powinno brzmieć czy zrezygnował PAN/I z zakupu i odesłał przedmioty w ramach zwrotu . Oczywiście allegro nie przyznało zwrotu prowizji , generalnie skoro kupująca potwierdziła transakcję to chyba nie muszę jej zwracać wpłaty ???. mało tego jeden przedmiot wrócił uszkodzony . Co serwis mi na to odpowie ??
Możesz pomniejszyć zwrot środków o uszkodzony produkt , a co do zwrotu prowizji odwołaj się po zwrocie środków najlepiej zwróć przez payu.
Złóż odwołanie; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
Napisz w nim, że transakcja doszła do skutku, co by to nie znaczyło, ale kupujący odstąpił od umowy, czyli zgodnie z prawem umowa jest niezawarta, a Allegro może, zgodnie z regulaminem, pobierać prowizję tylko od zawartych umów. Dołącz jakikolwiek dowód rezygnacji kupującego.