Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
mam problem z odzyskaniem prowizji przedstawiam swoją sprawę
Kupujący zakupił u mnie 3 przedmioty po 3 dniach zgłosił zwrot przez formularz allegro
Po czym ja jako sprzedający zwróciłem się się zwrot prowizji
Dostałem odmowę sprawdziliśmy zamówienie – na podstawie naszych danych obecnie nie możemy przyznać Ci rabatu transakcyjnego.
Po czym odwołałem się od decyzji 18 marca i do dziś cisza
Nie wiem co dalej mam robić
Jeżeli nastąpił zakup to Allegro nie zwraca prowizji, zwraca po anulowaniu płatności. Ale jak już piszesz o zwrot prowizji musisz dołączyć dowód o rezygnacji kupującego.
@HPCZESCI jeżeli chodzi o rabat transakcyjny do zamówienia nr b76f9051-961e-11ec-a429-755752d086de to w sprawie nr 21965746 poinformowaliśmy Cię, że rabat transakcyjny nie zostanie przyznany, ponieważ kupujący poinformował nas, że towar był niezgodny z opisem, a Twoja jakość sprzedaży jest poniżej poziomu neutralnego.
Przykro mi, że nie otrzymałeś rabatu.