anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji

HPCZESCI
#7 Wielbiciel#

Witam

mam problem z odzyskaniem prowizji  przedstawiam swoją sprawę

Kupujący zakupił u mnie 3 przedmioty po 3 dniach zgłosił zwrot przez formularz allegro

Po czym ja jako sprzedający zwróciłem się się zwrot prowizji

Dostałem odmowę sprawdziliśmy zamówienie – na podstawie naszych danych obecnie nie możemy przyznać Ci rabatu transakcyjnego.

Po czym odwołałem się  od decyzji 18 marca i do dziś cisza

Nie wiem co dalej mam robić

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

A3dam
#19 Nestor#

@HPCZESCI 
Nie wystarczy tylko "zgłosić zwrot".
Kupujący musi dopełnić obowiązku zwrotu (odesłania) rzeczy, a sprzedawca obowiązku zwrotu środków.
Dopiero wówczas są podstawy do odwołania.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli nastąpił zakup to Allegro nie zwraca prowizji, zwraca po anulowaniu płatności. Ale  jak już piszesz o zwrot prowizji musisz dołączyć dowód o rezygnacji kupującego.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@HPCZESCI jeżeli chodzi o rabat transakcyjny do zamówienia nr b76f9051-961e-11ec-a429-755752d086de to w sprawie nr 21965746 poinformowaliśmy Cię, że rabat transakcyjny nie zostanie przyznany, ponieważ kupujący poinformował nas, że towar był niezgodny z opisem, a Twoja jakość sprzedaży jest poniżej poziomu neutralnego. 
Przykro mi, że nie otrzymałeś rabatu. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów