anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot prowizji

jarekosk1
#8 Zapaleniec#

Mam pytanie jak uzyskać zwrot prowizji w sytuacji, kiedy był już złożony jeden wniosek, ponieważ klient nie zapłacił, Dokonał opłaty po dłuższym czasie, prowizję naliczono po raz kolejny, a klient odsyła teraz towar?

z góry dzięki za odpowiedź

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@jarekosk1, podasz numer zamówienia, o które chodzi?  

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

jarekosk1
#8 Zapaleniec#

Chodzi o nr oferty: 12806006782

pozdrawiam

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@jarekosk1 w ramach tej oferty za zamówienia nr 7da81ae2-5d4c-11ed-815b-51d1b91cf5c3 oraz 4b9a8d21-65d6-11ed-b14c-3925332f9f6a zwrot prowizji został wykonany, możesz to sprawdzić w tej zakładce

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów