anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot prowizji

Swip_2009
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,
W dniu 05-03-2024 złożyłam wniosek o zwrot prowizji do zakupu Ojciec_Mateusz. Wniosek dotyczył 2 ( z 54 zakupionych) sztuk, o które zostało zmniejszone zamówienie. Rabat za 2 sztuki przyznano w dniu 06-03-2024.
Teraz Klient odstąpił od umowy i odesłał 52 sztuki. Zwrot kwoty został zrealizowany, ale nie mogę ubiegać się o zwrot prowizji, ponieważ złożony był już wcześniej taki wniosek ( ale tylko na 2 sztuki ) . JAk to obejść ? nie pierwsza to sytuacja, ale pierwszy przypadek na taką kwotę, wiec nie chcę odpuścić .
Proszę o instrukcję jak ponownie złożyć wniosek o zwrot prowizji na  52 sztuki, które zostały przez Klienta odesłane.

 

Ojciec_MateuszOjciec_Mateusz1.jpgOjciec_Mateusz2.jpgOjciec_Mateusz3.jpg

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Swip_2009
#7 Wielbiciel#

Dziękuję

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Swip_2009 Możesz złożyć odwołanie: https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym lub napisz do nas przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt 

oznacz moderatorów