Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam problem przez ostatni miesiąc złapałem kilka negatywów, jakość sprzedaży spadła poniżej neutralnego. Teraz na każdy zwrot prowizji, w którym klient pisze że coś jest nie tak np. tel stacjonarny dzwoni po 4 sek. od wykręcenia nr. A stary tel od klienta dzwonił po 2 sek. Pan zrobił zwrot i stwierdził w nim że może być to wada i zrobił zwrot jako uszkodzony. Teraz pytanie czy za wszystkie tego typu zwroty allegro, w których klienci nie będą umieli się sprzętem obsłużyć, będę okradany przez allegro?? Wysłałem takie zapytanie do allegro. A oto ich odpowiedź
"Dziękuję za wiadomość.
Będzie to zależało od okoliczności, w jakich odbywać się będzie zwrot.
Zachęcam Pana do zapoznania się ze szczegółami nowych warunków przyznawania rabatów transakcyjnych:"
Nazbierało mi się kilka takich transakcji i nie wiem co mam zrobić. Za głośnik z karaoke sprzedany na 299 zł została pobrana prowizja w kwocie 30,63zł, Ja muszę oddać pełną kwotę w niektórych przypadkach wraz z wysyłka, a oni nie widzą problemu, przecież są nie sprzyjające warunki
zwrot to jeszcze nic allegro moze konto zawiesc za slabo jakosc sprzedazy
Jeżeli klient odstępuje od umowy na podstawie art. 27 ustawy konsumenckiej, czyli robi zwrot, Allegro nie może pobierać prowizji. Nie ma znaczenia, czy przy takim odstąpieniu klient poda powód zwrotu, czy go nie poda. Mam na piśmie stanowisko Allegro - formularz zwrotu dostępny na Allegro jest konsumenckim odstąpieniem od umowy.
Dziękuje za odpowiedźi
xyz96:Powód zwrotu: towar jest niezgodny z opisem/zamówieniem (Inny pilot niż w ofercie, brak możliwości zał/wył z pilota, przy wyłączeniu traci nastawę czasu i daty, DAB+ komunikat - funkcja niedostępna.) dodam że dab działał pilot faktycznie inny niż na zdjęciach co zauważyliśmy dopiero po jakimś czasie
Dziękuje Allegro za współprace nie będę pasł tych pasibrzuchów, którzy od sprzedawców doją nie małe pieniądze, a jak się prosi np. pomoc w rozwiązaniu sprawy to zawsze stają za kupującym.
Zapoznałem się z Pana wnioskiem o przyznanie rabatu transakcyjnego do oferty: 9229047314 (Kupujący: DOME1950) i widzę, że jako powód odstąpienia Kupujący wskazał, że otrzymał przedmiot niezgodny z opisem oraz jakość sprzedaży jest na niskim poziomie, dlatego nie mam podstaw do przyznania rabatu.
jak to jest możliwe oddałem pełną kwotę a oni nie widzą wogóle problemu
@1milliondollarz Odpisz, że klient odstąpił od umowy na podstawie art. 27 ustawy konsumenckiej, korzystając z formularza zwrotu na Allegro, dostępnego do 14 dni od odebrania towaru, czyli zgodnie z ustawą. Art. 31 tej samej ustawy stanowi, że po odstąpieniu umowa jest niezawarta, natomiast Allegro ma w regulaminie zapis, zgodnie z którym pobiera prowizję od zwartych umów - załącznik nr 4. część III punkt 1.
Jeśli mimo to otrzymasz odmowę, będzie ona sprzeczna z regulaminem.
Dziękuje za pomoc. Szkoda nerwów. Miarka się przebrała po prawie sześciu latach współpracy, rezygnuje z tej platformy. Życzę państwu dużo zdrowia w walce z pasożytami z allegro. Pozdrawiam