Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Czy zwracając wpłatę przez Allegro Finanse po odesłaniu towaru przez klienta, zwracana jest cała kwota łącznie z kwotą za przesyłkę, która już nastąpiła? Czy jest możliwość zwrotu kwoty tylko za towar ?
Zwracasz całość łącznie z kosztami wysyłki, chyba że był smart to wyświetli się komunikat 🙂
Nie no jak, wysłał paczkę, Klientowi się nie podobało to zwraca
Zwracasz tylko siano za towar który został wysłany/oddany, koszt transportu pokryłeś za paczkę i klient za to zapłacił tak więc te siano sobie zostawiasz, bo wykonałeś swoją usługę, to że ktoś zwraca to jego problem że stracił kilka złoty za paczkę, tak wybrał
Jedynie oddajesz siano za koszt transportu kiedy nie nadałeś paczki, a Klient anulował zakup
@Adekpol nie wprowadzaj w błąd, zakup od firmy zwracasz wszystko z kosztami wysyłki 🙂
@Adekpol Przy Smarcie tak. Zwracasz tylko kwotę za towar. Przy normalnej wysyłce zwracasz wszystko co klient wpłacił. Łącznie z kosztem przesyłki.
Czy zatem można wybrać kwotę do zwrotu?
Bo takie jest prawo zwracasz wszystko co wpłacił z wysyłka, on odsyła na swój koszt 🙂
Prawo mówi zwrocie kosztu towaru, a nie wykonanej usługi przez kuriera. Zwrot jest darmowy w przypadku Inpost Allegro
Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrócić ci wszystkie dokonane przez ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy 🙂
Jeżeli zawarłeś umowę na odległość, możesz od niej odstąpić bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów.
Wyjątkiem są następujące koszty:
@pemarplast Prosisz się o kłopoty! Jest ustawa konsumencka, która Ciebie jako przedsiębiorcę zobowiązuje do stosowania, bez dyskusji. Zapoznaj się z nią, bo nieznajomość nie zwalnia z odpowiedzialności.
http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20140000827/T/D20140827L.pdf
@Adekpol System sam Ci ustawi kwotę do zwrotu, w zależności od dostawy jaką wybrał klient.
Dziękuję
@pemarplast Proszę uprzejmie 🙂
ja nie mogłam wybrać kwoty wysyłki, cały czas wskakiwała cena jaką zapłacił kupujący a miałam prawo wprowadzić niższą wartość
@pemarplast W tym artykule masz podaną procedurę zwrotu wpłaty; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/platnosc-od-kupujacego/jak-zwrocic-wplate-kupujacemu-xG71...
Wynika z niej, że sam określasz czy i ile zwracasz za wysyłkę.
No właśnie, jeśli klient wybrał droższy sposób dostawy i zwraca towar nie muszę oddawać mu kwoty jaką on wybrał tylko moją najniższą kwotę przesyłki, niestety poprzez formularz zwrotu allegro nie mam możliwości ustawienia niższej kwoty ponieważ po przeliczeniu i tak "wskakuje" kwota ta, którą on wpłacił. chyba że ja coś źle robię ? Ktoś pomoże?