Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć
Mam pytanie odnośnie polityki zwrotów, sprzedajemy towary z zerowym kosztem dostawy i przy zwrotach rowniez pokrywamy koszty zwrotów przez kupujących jeśli sami dostarczymy im etykiete kurierska.
Problem w tym że nie wiem jak ustawić polityke zwrotów aby Klient respektował to, ponieważ obecnie w chwili kiedy zglosi zwrot sami generuja etykiety zwrotów lub robią to za posrednictwem allegro.
Czy jest opcja by zablokować to klientowi i dać informację że otrzyma etykiete i instrukcje jak postępować?
@saleday_pl w zakładce warunki zwrotu ustaw , że koszt zwrotu pokrywa sprzedający i umieść odpowiednią informację w zakładce O sprzedającym
Już tak mamy to ustawione i to nie zapobiega temu aby Klient sam generował etykiety i ponosił koszty, wiec niestety to nie jest roziwązanie. A niestety klienci nie czytają informacji zawartych w instrukcji zwrotów oraz w zakładce O sprzedajacym.
Co daje opcja w warunkach zwrotu - Osobiście odbieram zwrot od kupującego ?
@saleday_pl Ludzie czytają dopiero jak muszą a najczęściej jak dowiedzą się że nie mogą zwrócić, więc taka informacja jest wskazana ale nie licz na to że zaraz wszyscy kupujący to zauważa. Może na czerwono!!
@saleday_pl możesz dać taką informację ale nie licz że ktoś to czyta, wszyscy generują w zakładce zwroty etykietę InPost bo jest za darmo, skoro dajesz darmowe dostawy to pewnie nie masz smarta 🙂 a że zwrot jest zawsze po stronie kupującego więc wielu poprostu nada na adres ze zwrotów, do zera tego nie wyeliminujesz 😞 możesz też wrzucać do paczek już etykietę do odesłania w razie ja by się nie spodobało jak robi to NIke 🙂
Po konsultacji z działem wsparcia Allegro, niestety nie ma opcji zablokowania generowania etykiety zwrotu.
Więc zostaje jedynie dodanie informacji w warunkach zwrotu i stronie o mnie lub tak jak sugeruje @kostas11 dokładać etykietę zwrotu do paczki.